Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Imsdal
Skrevet

På den oversikten på venstre side over påloggede kontakter, så vises kontaktene man har sjekket profilen til og/eller hatt kontakt med først, så rangeres de videre..

Noen som vet hvordan man sletter dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør det vel ikke? Ikke hos meg jaffal...

Skrevet (endret)

hæ?

jeg sjekka nå, og hu som står først har jeg aldri chatta med på facebook.

Endret av sebra
Gjest Imsdal
Skrevet

Nei, ikke her. Jeg mener ikke den lista som kommer opp på høyre side, men den oversikten på venstreside når man er på forsiden til facebook. Der det er små miniatyrbilder som viser hvem som er pålogget. Der er ihvertfall vises (ihvertfall hos meg) personene i rekkefølge etter hvilke jeg har hatt kontakt med eller sjekket profilen til.

Nå står feks Per før Ingrid..

Skrevet (endret)

da tror jeg nesten det er tilfeldig. For som sagt hu som var først av bildene, har jeg ikke kontakt med i form av chat bilder, veggskriblerier osv.

edit: sjekka igjen, og jeg har faktisk aldri chatta med noen av de tre første, mens hu som er nr 4 har jeg snakka litt med.

Endret av sebra
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Det må vre tilfeldig, for de første har jeg aldri chattet med i det hele tatt..

Gjest Imsdal
Skrevet

Det virker ikke tilfeldig, for de som er først er de jeg har hatt kontakt med eller sjekka profilen til, mens de som er lenger ned har jeg ikke hatt noe kontakt med.

Sjekker alle kriker og kroker i innstillingene på facebook nå, men det er ikke så lett å finne frem..

Skrevet

Det er ikke tilfeldig :P

Om du ser helt nederst på siden avfacebook, under alle oppdateringene må du trykke "endre innstillinger", og så velge "Vis innlegg fra dine venner og sider" :)

Skrevet

Om du ser helt nederst på siden avfacebook, under alle oppdateringene må du trykke "endre innstillinger", og så velge "Vis innlegg fra dine venner og sider" :)

men det er snakk om news feeden din , ikke hvem som er på "hurtigtast chatten".

Skrevet

Denne gjelder oppdateringer og handlinger som dine venner gjør, IKKE de bildene på venstre side...

Her kan du velge om du vil ha statusoppdateringer fra ALLE vennene dine, eller bare dem som du har mest med å gjøre. Du kan IKKE skjule venner som du har snoket på mest, som TS spør etter... Bildene på venstre side er det aldri blitt no tydelig svar på om er tilfeldige eller ikke, jeg vet bare at JEG ikke har noe kontakt med 9/10 av dem som er øverst på min liste.. Du kan følge diskusjonen flere steder, blant annet her:

http://shareweb20.com/2010/01/25/how-does-facebook-generate-which-friends-appear-at-the-top-of-your-profile.html

Skrevet

Denne gjelder oppdateringer og handlinger som dine venner gjør, IKKE de bildene på venstre side...

Her kan du velge om du vil ha statusoppdateringer fra ALLE vennene dine, eller bare dem som du har mest med å gjøre. Du kan IKKE skjule venner som du har snoket på mest, som TS spør etter... Bildene på venstre side er det aldri blitt no tydelig svar på om er tilfeldige eller ikke, jeg vet bare at JEG ikke har noe kontakt med 9/10 av dem som er øverst på min liste.. Du kan følge diskusjonen flere steder, blant annet her:

http://shareweb20.com/2010/01/25/how-does-facebook-generate-which-friends-appear-at-the-top-of-your-profile.html

Merkelig rart at alle bildene ble forskjellig da jeg endret disse instillingene.

Gjest Imsdal
Skrevet

Stemmer. Her står den på Vis alle venner og sider, men det endrer ikke rekkefølgen på kontaktene...

Takk for link :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...