Gjest Gjest Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 gjennom jobben min er det slik at jeg oppbevarer penger hjemme.og trodde det var naturlig for barn mine at det fekk stå i fred. en dag fekk jeg sterk mistanke til at min sønn hadde brukt penger på skoleveien og ikke spist sin niste som vanlig.jeg spurte han om hvor han hadde fått penger fra og han sa at han var blitt spandert på av venner.oppgav navnet på vennene som jeg vet hvem er. dette fortsatte og mistanken om stjeling i hjemmet ble veldig sterkt.han løy..og løy jeg sprte og spurte..krysssjekket han og da røpet han seg.jeg gav han en lekse og forklarte hvor alvorlig dette var,han fikk hussarest og jeg bad om at han gav meg pengene han hadde igjen.noe han sa han ikkje hadde. neste dag var besjeden klar og han skulle rett hjem etter skolen for å gjennomføre sin staff med husarest og rydding av sitt rom. men møtte på han uten for butikken med vennene.dei hadde handla.tok han sint hjem.og han inrømmet å ha mere penger som han nå hadde brukt opp.jeg spurte flere ganger om det var mere penger og han sa nei.jeg ransaket sekken,klærne og fann 100,- jeg ble da så forbannet at jeg gjikk ned på han rom og gav han juling.han hadde hatt muligheten til å fortelle sannheten flere ganger og løy meg rett opp i ansiktet flere dager på rad! hva skal jeg gjøre med den ungen han er jo bare 9 år og dette kan jo ikke fortsette.jeg har informert lærer.
Fotojente Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Håper virkelig ikke du gav barnet ditt juling! 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 stygge du som juler barnet ditt.. Håper han stjeler alt du eier og har 3
muffin26 Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Jada det hjelper sikkert å misshandle han da blir han ikke verre. 2
LukaFrost Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Ja, han får sikkert respekt for deg når du gir han juling... 2
Tropic Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 (endret) STAKKARS STAKKARS barnet ditt! Endret 15. april 2011 av Kråkesaks 1
roflgirl Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 å herregud, ikke overdriv da folkens, er det rart hun ble forbanna? Svar heller på spørsmål og gi henne tips til hvordan hun skal få han til og slutte, istedet for og si "han får ikke respekt for deg når du gir han juling" osv.
muffin26 Skrevet 14. april 2011 #8 Skrevet 14. april 2011 å herregud, ikke overdriv da folkens, er det rart hun ble forbanna? Svar heller på spørsmål og gi henne tips til hvordan hun skal få han til og slutte, istedet for og si "han får ikke respekt for deg når du gir han juling" osv. Han kommer ikke til å slutte. Med en så forsåelsesfull mor som han kan si alt til uten å få bank kommer han til å fortsette å juge og skjule ting for henne. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #9 Skrevet 14. april 2011 Du må sette deg ned å tenke på vor du har sviktet når det gjelder barneoppdragelse. Har aldri hørt på makan... stjele penger fra sin mor. Nå er ikke veien lang for å stjele fra andre og i butikker. Da er det bare å stålsette til de tlf kommer. 1
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2011 #10 Skrevet 14. april 2011 hvor fårståelses full skal man vere når ungen lyver oppi ansiktet hennes flere ganger selv etter å ha snakket med han og gitt han diplomatiske muligheter til å vere ærlig.? ser ut som om ikkje juling var 1 valg her da!
Kråkesaks Skrevet 15. april 2011 #11 Skrevet 15. april 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kråkesaks, moderator.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #12 Skrevet 15. april 2011 Om noen år så er det sønnen din som er den sterkeste av dere, og da håper jeg at han gir deg en skikkelig omgang juling, ts! Vold mot barn er aldri ok. Han kommer til å fortsette å lyge å stjele fordi du er en dårlig mor som ikke klarer å ta tak i problemene på en ordentlig måte. 1
Gjesten Skrevet 15. april 2011 #13 Skrevet 15. april 2011 Lås inn pengene et sted han ikke har tilgang?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #15 Skrevet 15. april 2011 Jeg stjal penger da jeg var liten fordi jeg trodde de vokste på trær siden far hadde hele tiden 5+ tusenlapper i lommeboken. Stjal pengeskrinet til broren min gjorde jeg og! Du må rett og slett gjemme pengene og forklare hvordan det er å tjene penger. Gi han noen oppgaver som han kan gjøre også kan han få en tier her og der. De vokser det som regel fra seg.
Sessipn Skrevet 15. april 2011 #16 Skrevet 15. april 2011 Lås inn alt av penger herretter, finn ut hvor mye penger han har tatt og la han betale tilbake dette. Enten ved at han trekkes i lommepenger eller må arbeide for dem hjemme. Og snakk med han så han skjønner hvorfor det er galt å stjele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå