AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Jeg er fremdeles irritert og lei meg over hva min sjef har fortalt at mine kolleger har sagt om meg, og jeg er fremdeles såret over at ei av mine kolleger feilsendte en mail til hele avdelingen (ang. meg) og ikke til rette vedkommende.. Jeg tror dette var helt bevisst, jeg har ihvertfall ikke fått noen beklagelse. Jeg tror fremdeles de misliker meg sterkt. Dette er hovedsaklig snakk om damer i 50- 60 årene, noen få menn og jeg er yngre.. samt kolleger jeg føler har en helt annen både politisk og verdier/holdninger enn meg. Orker heller ikke høre de snakke om pensjonsist tilværelse og at døden omtrent er like rundt hjørnet... Nå er det bare snakk om arbeidsmiljø og hva man kan gjøre for å bedre det. Alle andre synes jo kollegene er helt topp, untatt jeg da. Men det går jo greit sånn i hverdagen likevel, og jeg trives særs godt med arbeidsoppgavene da. Har ikke så mye behov for å være sosial der, og det skal sies at jeg har fått meg ei god venninne bl.a mine tidligere kolleger så det er jo ikke det at jeg er helt umulig heller..Jeg trives bare ikke med disse. Nå skal de visstnok begynne med kos og vi skal ha med kaker o.l. Jeg kan ikke si jeg har mye lyst til å delta..eller betale av min egen lommebok for å glede disse. Men burde jeg likevel bite i det sure eplet....?? Jeg har IKKE noe speseilt ønske om å bli likt av de altså.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Jeg er fremdeles irritert og lei meg over hva min sjef har fortalt at mine kolleger har sagt om meg, og jeg er fremdeles såret over at ei av mine kolleger feilsendte en mail til hele avdelingen (ang. meg) og ikke til rette vedkommende.. Jeg tror dette var helt bevisst, jeg har ihvertfall ikke fått noen beklagelse. Jeg tror fremdeles de misliker meg sterkt. Dette er hovedsaklig snakk om damer i 50- 60 årene, noen få menn og jeg er yngre.. samt kolleger jeg føler har en helt annen både politisk og verdier/holdninger enn meg. Orker heller ikke høre de snakke om pensjonsist tilværelse og at døden omtrent er like rundt hjørnet... Nå er det bare snakk om arbeidsmiljø og hva man kan gjøre for å bedre det. Alle andre synes jo kollegene er helt topp, untatt jeg da. Men det går jo greit sånn i hverdagen likevel, og jeg trives særs godt med arbeidsoppgavene da. Har ikke så mye behov for å være sosial der, og det skal sies at jeg har fått meg ei god venninne bl.a mine tidligere kolleger så det er jo ikke det at jeg er helt umulig heller..Jeg trives bare ikke med disse. Nå skal de visstnok begynne med kos og vi skal ha med kaker o.l. Jeg kan ikke si jeg har mye lyst til å delta..eller betale av min egen lommebok for å glede disse. Men burde jeg likevel bite i det sure eplet....?? Jeg har IKKE noe speseilt ønske om å bli likt av de altså. Ok....så du er relativt ung (begynnelsen av de 30+?) og må ha pauser av og til med gamle folk på over 60+ som snakker om gebiss, forfalne kropper og hva slags begravelser de ønsker seg og hvor vanskelig det er nåtildags å skaffe ONS? Har du også en kvinnelig kollega du ikke liker så godt? Høres ikke ut som om du er vant til å forholde deg til ulike personligheter og det må en nok i arbeidslivet, ser du. Husk at du har veldig mye å lære fra de andre, spesielt seniorene!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 Ok....så du er relativt ung (begynnelsen av de 30+?) og må ha pauser av og til med gamle folk på over 60+ som snakker om gebiss, forfalne kropper og hva slags begravelser de ønsker seg og hvor vanskelig det er nåtildags å skaffe ONS? Har du også en kvinnelig kollega du ikke liker så godt? Høres ikke ut som om du er vant til å forholde deg til ulike personligheter og det må en nok i arbeidslivet, ser du. Husk at du har veldig mye å lære fra de andre, spesielt seniorene! Hehe. Men nå er de jo slik at de andre faktisk er en nokså homogen gruppe da, ikke mye ulike personligheter der etter min mening! Rødstrømper og SV'ere...Så laaaaaagt unna meg som det går an!
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Hehe. Men nå er de jo slik at de andre faktisk er en nokså homogen gruppe da, ikke mye ulike personligheter der etter min mening! Rødstrømper og SV'ere...Så laaaaaagt unna meg som det går an! Velg den mer konsevative/republikanske arbeidsplasser med flere menn da, og unngå disse rødstrømpene!
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #5 Skrevet 16. april 2011 Velg den mer konsevative/republikanske arbeidsplasser med flere menn da, og unngå disse rødstrømpene! Jo, det er jo en mulighet. Jeg er jo utdannet jurist så kunne godt tenke meg en stilling blandt konservative, stilige, pent kledde menn og kvinner som HAR tro på seg selv og HAR høy fagkompetanse. Er lei den sutrete lavt utdannnede aldrende saueflokken, men med likevel litt for stor selvgodhet/selvtilfredshet..og som alle ser ut som kjerringer! 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #6 Skrevet 16. april 2011 Jo, det er jo en mulighet. Jeg er jo utdannet jurist så kunne godt tenke meg en stilling blandt konservative, stilige, pent kledde menn og kvinner som HAR tro på seg selv og HAR høy fagkompetanse. Er lei den sutrete lavt utdannnede aldrende saueflokken, men med likevel litt for stor selvgodhet/selvtilfredshet..og som alle ser ut som kjerringer! Kjære kvinnelige jursit: vær grei og søk nye jobber! I dag! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå