AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Jeg kjøpte nettop en liten klitoribvibrator jeg har brukt et par få ganger no. Men så fant jeg ut at jeg har klamydia. Når jeg er kvitt klamydian, kan jeg da bruke klitorisvibratoren igjen? Vet ikke hvor mye smitte det er på den da den er liten og bare vært i nærheten av klitoris nesten. Kan jeg vaske den med varmt vann og intimsåpe?
Gjest Jan Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Jeg kjøpte nettop en liten klitoribvibrator jeg har brukt et par få ganger no. Men så fant jeg ut at jeg har klamydia. Når jeg er kvitt klamydian, kan jeg da bruke klitorisvibratoren igjen? Vet ikke hvor mye smitte det er på den da den er liten og bare vært i nærheten av klitoris nesten. Kan jeg vaske den med varmt vann og intimsåpe? Bakterien lever ikke lenge på plastikk, så du vil ikke bli smittet igjen.
Gjest Jan Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 For å være litt mer presis, så kan Klamydia overleve 45 minutter utenfor kroppen.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Det var godt å høre. Så med andre ord så kan jeg trygt bruke den igjen? Men bør jeg vente til klamydiaen er helt over, eller kan jeg bruke den nå? Tok pilla i går.
Gjest Jan Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Det var godt å høre. Så med andre ord så kan jeg trygt bruke den igjen? Men bør jeg vente til klamydiaen er helt over, eller kan jeg bruke den nå? Tok pilla i går. Kjør på!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Så hvis jeg bruker den nå er det ikke noen sjanse for å bli smittet senere?
Gjest Jan Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 Så hvis jeg bruker den nå er det ikke noen sjanse for å bli smittet senere? Nei, du vil ikke bli reinfisert. 45 minutter er maksimal tid bakterien har overlevd utenfor kroppen. Den vil normalt dø innen noen få minutter. Du kan derimot overføre bakterien dersom du har sex med en person de første dagene.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #8 Skrevet 14. april 2011 Men da skal jeg kose meg litt nå Skal selvsagt ikke ha sex med noen de første dagene så jeg smitter videre
fruBeist Skrevet 14. april 2011 #9 Skrevet 14. april 2011 For sikkerhets skyld kan du jo vaske over vibratoren med antibac, og skylle den godt med glovarmt vann. Du bør jo uansett vaske den etter hver bruk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå