Gå til innhold

Har møtt den rette

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sitter her fortvilet, og etter i å ha tenkt i timesvis fant jeg ut at jeg måtte sette meg ned og fortelle dette til KG :)

Kort fortalt: Kom ut av et langvarig forhold for noen måneder siden. Har fått "ristet" en del i fra meg etter dette.

Nylig har jeg møtt en kar jeg føler absolutt er min match, og han virker hodestupsforelsket i meg. Jeg er betatt av han også. Han virker som den "perfekte" mannen og slå seg til ro med. Jeg vet jeg hadde trives godt sammen med han, men desverre er han kanskje litt "for" rolig, hvis dere skjønner hva jeg mener.

Desverre har jeg det luksusproblemet at det er flere jeg har blitt kjent med som er interessert i meg, men få av disse er "ektemann materiale". Disse guttene vet jeg at jeg hadde hatt det kjempe spennende med og kunne gjort masse gøy med!

Jeg sitter nå i saksen og vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg la den "perfekte" mannen gå til fordel for menn med spenning som evt. kan utvikle seg til noe mer? Eller skal jeg gå for den rolige og "stabile" mannen?

Det er ikke bare bare når flere viser interesse :tristbla:

Jeg håper ingen kommer med kommentarer at jeg må være takknemlig og alt det der, for det er jeg.. (Faktisk er det et kjempe dilemma, tenk deg at du kan velge mellom flere kjekke gutter fra øverste hylle.. hvem skal man "velge" da? :sukk: )

Jeg er i begynnelsen av 20 årene forresten...

What to do??? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer helt an på om du er interessert i et seriøst parforhold, eller om du bare er ute etter å kaste bort tiden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener han er den rette for deg så satser du på ham - men jeg stusser litt over at du kan kalle ham det når du ikke syns han er "tilfredsstillende" likevel...?

Hva med å se om det finnes andre sider ved ham og om han kan tenke seg å utforske mer lekne sider av seg selv da vel - det er sjelden et menneske er helt slik eller helt sånn, tross alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at du kommer til å bli forelsket i han? Hvis det er flere sider ved han du ikke liker, så bør du kanskje tenke over om dette er sider du kan leve med, som det heter.

Jeg møtte en fyr for et par år siden som jeg trodde kunne være den mannen jeg ville være sammen med. Han hadde egenskapene for å være en perfekt kjæreste. Vi ville mange av de samme tingene. Vi gikk på en date og kysset. Men null gnist fra min side. Vi prøvde en date til men nei.. Ikke noe der. Jeg ville gjerne at det skulle være han men jeg vil faktisk være forelsket og være lykkelig jeg og. Ikke bare 50%.

Selvfølgelig kan du gi han en sjanse men vær ærlig med han. Spesielt hvis han er forelsket i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du møtt den perfekte mann, men lurer på om du vil være sammen med ham, så har du vel egentlig svart deg selv på akkurat det spørsmålet. Da er du neppe klar for noe seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...