Gå til innhold

Tar det han kommer over?

m3i

Anbefalte innlegg

Er ei dame på 25 år, som har interisert seg i en 3 år yngre mann. Normalt ville det ikke vært en person jeg hadde snudd meg etter på gaten, men det var liksom "kjærlighet" ved første blikk...

...hans oppførsel face2face og online er helt forskjellige. Jeg rett og slett elsker han face2face, men desverre liker jeg han ikke online. Siden vi ikke kjenner hverandre så fryktelig godt face2face, er jeg litt redd hans sanne jeg er den jeg møter online? Han har hele livet vært ett mobbe-offer, og jeg forstår at det har satt sine spor på hans være måte. Og vil så gjerne hjelpe han, bare at jeg vet ikke hvordan?!

Jeg vet også at han er ivrig etter og få seg kjæreste, å ble ganske usikker om han da er en person som tar hva han får? Da vi først ble kjent, var han alltid der, ga meg komplimanger og viste at han var der. Han hadde meg på gli.. Så kom det jeg ikke så komme! En annen kvinne begynnte gi han oppmerksomhet, og han bare forsvant!!

Jeg ser ikke på den andre kvinnen som en trussel.. Men er så usikker på om han trakk seg unna meg da jeg ofte blir sett på som HB8+, eller tar han hva han får? :/

Noen som har vært i samme situasjon?

Endret av m3i
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...