AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Er disse produktene gode? http://lushnorge.no/?nr=90&idkategori=26 Med tanke på innhold og lignende. Jeg har ikke så god kunnskap på produkter, men tør ikke å kjøpe noe før jeg har sjekket. Hvilken av disse produktene er best? Den som har beewax må vel være bra? Også skulle jeg hatt en scrub.
Bunyan Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Jeg bruker ofte denne siden, som kan hjelpe deg til å få oversikt over hvilke ingredienser som er bra og dårlige.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Nå var ikke None of your Beeswax Lip Balm på listen, men jeg ble ikke imponert over de andre produktene på lush sine produkter på den linken. Skin irritation, skin irritation! Leste litt på flere slike sider, og vil nok ikke gå ned og kjøpe den. Takk! Hva anbefales av leppeskrubber der ute? Som er god for hva den står for? Bruker http://www.apotekdirekte.no/ds_product_info.php?cPath=48_51_354&products_id=5432 som leppomade, forresten.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Jeg har leppeskrubb fra Lush og må for å være helt ærlig si at jeg ikke kjente særlig forskjell etter å ha brukt den... God smak da! Og den kan spises :D
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Brukte Dr.Hauschka-lip balm stift lenge og var ganske fornøyd, men fant ut at det er talg fra saueull inn i den. (Som kan tette porene rundt munnen). Den er naturlig og bra ellers. Men etter det har jeg kjøpt Weleda Everon istedet, da den ikke har denne type talg i seg.
AnneBonny Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Brukte Dr.Hauschka-lip balm stift lenge og var ganske fornøyd, men fant ut at det er talg fra saueull inn i den. (Som kan tette porene rundt munnen). Den er naturlig og bra ellers. Men etter det har jeg kjøpt Weleda Everon istedet, da den ikke har denne type talg i seg. SøRen, dette skjer hver gang jeg finner meg et produkt! Nå er snart Dr.Hauschka tom, så inn med Weleda Everon. HVIS DET ER NOE I VEIEN MED Weleda Everon, vennligs les dette og advar meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå