Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff jeg er ganske fortvilet.. Sluttet på p-pillen etter jul, fordi jeg mistenkte at det gjorde at jeg ikke hadde noen sexlyst. Etter at jeg sluttet tenkte jeg på sex HELE tiden, og sexlysten var definitivt tilbake. Men fordi det er ganske upraktisk å ikke gå på noen prevensjonsmidler startet jeg på igjen for 2 uker siden. Allerede merker jeg forskjellen, har ikke lyst på sex, og har problemer med å bli våt.. Hva gjør jeg?? Dette er jo drit kjipt!

Andre prevensjonsmidler inneholder jo også hormoner, så de vil jo føre til samme problemet, eller? Jeg vet at det er ganske vanlig med redusert sexlyst pga p-piller, så er det noen med samme erfaringer som har lyst til å dele noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mahareth
Skrevet

Det er ikke sånn at alle prevensjonsmidler inneholder hormoner, nei.

Alternativene er:

-Kondom

-Kobberspiral

-Pfc, som brukeren over meg linker til.

Jeg bruker ladycomp nå. Er veldig godt å slippe hormoner, og sexlysten er akkurat der den skal være ;) Denne prevensjonsformen fungerer best om du har nogenlunde stabil syklus.

• Liker 1
Skrevet

Å bruke kondom som fast prevensjon er ikke aktuelt. Kobberspiral, noen erfaringer med dette?

Og om man bruker kun Pfc, betyr det at det er kun noen spesielle dager man kan ha sex på? og de andre dagene må man bruke kondom? Faktisk aldri hørt om dette.. må sjekkes ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...