dextrin Skrevet 14. april 2011 #1 Del Skrevet 14. april 2011 Hei! Vi skal bestille oss emmaljunga city cross, og har falt for Charleston i lyst skinn. Noen som har erfaringer her med de lyse fargene? Holder den seg fin selv om den er så lys? Syns de er så stilige, men tenker på inn og ut av bil, osv. Erfaringer tas imot med stor takknemlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 14. april 2011 #2 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Vi skal ha bagdelen i Charleston, og velger en grå variant til sportsdelen. Selgeren i butikken sa at det er lett å tørke av skinnet, og uansett blir vel ikke bagdelen så veldig skitten. Sportsdelen ville jeg ikke satset på å ha i hvit, men hvis noen mer erfaring kan anbefale det må jeg kanskje revurdere Endret 14. april 2011 av Sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dextrin Skrevet 14. april 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 14. april 2011 Vi har også tenkt å ha grey flower på sportsedelen. Takk for innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 14. april 2011 #4 Del Skrevet 14. april 2011 Sommerstid er det flott med en lys vogn, så blir det ikke så varmt inni der. Vi ble anbefalt det på sykehuset etter fødselen... men de fleste har jo kjøpt vogn før det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terri Skrevet 14. april 2011 #5 Del Skrevet 14. april 2011 Skinn er jo veldig enkelt å vaske av om det blir skittent hadde vert verre om det var stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mars-mamma Skrevet 14. april 2011 #6 Del Skrevet 14. april 2011 Det kommer jo veldig ann på hvor dere skal trille, og hvordan været er:-) Jeg har kun erfraring med stoff, men vil tro at skinn må være utrolig praktisk og bare tørke av når det kommer skitt på.. Stoff er ikke alltid like lett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 14. april 2011 #7 Del Skrevet 14. april 2011 Vi har lyserosa stoff, og det blir skittent ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå