AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Noen som har erfaring rundt dette? Noen kremer som hjelper eller annet?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Locobase REPAIR. Enkelt og greit, reseptfri på apoteket, fet krem men funker virkelig på tørr hud.
Antoinette Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Og begynn med mild intimsåpe, kast den ekle flaska med Dobbeldusj som ALLE MENN bruker. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Eventuelt en intimkrem hvis den skal smøres på etter at man har trekt tilbake forhuden.
Stefan Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Og begynn med mild intimsåpe, kast den ekle flaska med Dobbeldusj som ALLE MENN bruker. ??
Antoinette Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 ?? De fleste menn som sliter med tørr hud i underlivet eller på kroppen kan skylde på knallsterk parfymert såpe. Dobbeldusj brukes av ren latskap og gjerrighet. "En såpe til alt, så bra, kan jeg bruke den til oppvasken også.... nei vent, jeg vasker jo ikke opp".
Gjest Steganoz69 Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 Noen som har erfaring rundt dette? Noen kremer som hjelper eller annet? Du bør nok ta en kur med soppsalve for underliv. Da får du bare tørrere hud mens de pågår, man da kan du være sikker på at det ikke er sopp som gjør den tørr. Overgå deretter til spesialsåpe som damer bruker i underlivet. Se om ikke dette kan fikse problemet. Sopp behøver ikke nødvendigvis vises på menn, på annen måte en du beskriver. Lykke till.
Stefan Skrevet 14. april 2011 #8 Skrevet 14. april 2011 De fleste menn som sliter med tørr hud i underlivet eller på kroppen kan skylde på knallsterk parfymert såpe. Dobbeldusj brukes av ren latskap og gjerrighet. "En såpe til alt, så bra, kan jeg bruke den til oppvasken også.... nei vent, jeg vasker jo ikke opp". Ok... nå gikk du fra ALLE menn til DE FLESTE menn, så da er jeg fornøyd... kjente meg ikke igjen der...
Antoinette Skrevet 14. april 2011 #9 Skrevet 14. april 2011 (endret) ALLE menn som ikke har en kvinner/partner som passer på hva han bruker har en tendens til å kjøpe det griseriet der. Men toppen av drittlukt er Family Fresh serien som selges på Europris, DET luker dorens det. Endret 14. april 2011 av Antoinette
Stefan Skrevet 14. april 2011 #10 Skrevet 14. april 2011 ALLE menn som ikke har en kvinner/partner som passer på hva han bruker har en tendens til å kjøpe det griseriet der. Men toppen av drittlukt er Family Fresh serien som selges på Europris, DET luker dorens det. Jeg har ingen kvinne som forteller meg noe som helst... men jeg ser poenget ditt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå