Gå til innhold

Er det vanlig å prøve a finne ut seksuell legning til nye personer med en gang

Anbefalte innlegg

Gjest dunebuggy
Skrevet

Jeg begynte å prate med ei dame som var eldre enn meg, og hun virka ganske grei. Det var i noe jobbsammenheng, og det var greit på en måte. Men så syntes jeg det ble ubehagelig, jeg fikk en æsj følelse, og trakk meg unna på en måte.

Jeg trodde ikke det skulle ha noe betydning, men den personen begynte å prate dritt om meg og gjøre seg spydig i etterkant. Tipper at hun var skilt bifil og var ferdig med ungene, og syntes det var diig og være fri, og hun foretrakk sikkert å være til venninner på fritiden.

Jeg burde nesten spurt henne om hun var lesbisk og glad for å være kvitt ungene, og at hun på den måten følte seg mer fri. Og så kunne jeg sagt at jeg ikke hadde noe med den greia å gjøre.

Er det vanlig å gjøre seg opp en mening om seksuell legning etter noen dager?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker som om du dømmer og hater bifile/homofile/lesbiske

Gjest dunebuggy
Skrevet

Virker som om du dømmer og hater bifile/homofile/lesbiske

Det er feil, jeg er ofte vennlig med bifile/homofile/lesbiske, men har opplevd at det gjør seg spydig med meg, og kommer med frekke kommentarer. Jeg lurer på om de kan være missunnelige på hetero folk, eller velger hetero folk som noen det er mulig å prøve å rakke ned på. promp promp

Skrevet (endret)

Hæ? Tipper hun var bifil fordi hun slengte dritt om deg fordi du ignorerte henne? :klo:

Endret av Dragonfly84
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en venninne som opplevde at kjæresten slo opp til fordel for en mann. En annen venninne var forelsket i en mann som viste seg å være homofil. Etter det ble de ekstremt opptatte av hvem som er hetero eller homo og nærmest spurte alle nye bekjentskaper om legning. Dette var litt spesielle tilfeller, men normalt så spør man ikke om sånt med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...