AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Hvis en vennine skulle overraske deg, hva ville du blitt mest glad for: Spa tur på hotell, hyttetur tur med Stena line og full kost og losji?
Wonders Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 (endret) Båttur til køben eller spa-weekend helt klart. Har en viss forkjærlighet for København, romantisk reise over havet. Hyttetur...nja -om den var stæsja til randen med friske blomster og god mat, romantisk stemning og masse lys -kun for 2 Endret 14. april 2011 av Wonders 1
Naxos70 Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 venninne? Snakker du kjæreste da eller bare venninne? Hadde kjæresten min ville funnet på noe så kunne det godt vært en hyttetur, iallefall hvis det var innlagt med god mat, god drikke, en fjelltur etc... men en hotellweekend med spa hadde heller ikke vært så dumt. Båttur hadde jo heller ikke vært dumt da. Dette er opplevelser man sitter igjen med resten av livet, trenger ikke koste skjorta! Jeg skal overraske min kjære med seiltur i sommer, i middelhavet. En ettermiddag/kveld bare for oss to med mat, bading og kos! Hadde vært perfekt om han hadde gjort noe sånt for meg også. Hadde det bare vært en venninne så hadde nok kanskje en båttur vært det greieste :-)
Gjest idakaroline Skrevet 15. april 2011 #5 Skrevet 15. april 2011 Jeg er absolutt ikke glad i båter, så jeg hadde blitt litt skuffet og lei meg om jeg hadde fått en tur med Stena Line. Spa tur på hotell hadde vært helt fantastisk! Det hadde jeg blitt med på tvert. Hadde også blitt med på hyttetur om det hadde vært god mat og drikke, brettspill, masse stearinlys o.l.
Gjest Badabing Skrevet 15. april 2011 #6 Skrevet 15. april 2011 Jeg hadde blitt sykt skuffet over danskebåttur. Det er sånt jeg ser på som utrolig harry. Jeg har prøvd danskebåten, og det kommer ikke til å skje igjen. Spaweekend kunne kanskje vært ålreit, kommer litt an på hvor. En godt planlagt hyttetur fra kjæresten er vel det jeg ville blitt mest glad for, tror jeg. Hvis det skulle være fra en venninne, synes jeg spa er det beste av disse.
kontorstol Skrevet 15. april 2011 #7 Skrevet 15. april 2011 Hvis ei venninne vil overraske deg med en tur, helt ut av det blå blir du "sykt skuffet"? Utakknemlig... 1
Gjest Spinell Skrevet 15. april 2011 #9 Skrevet 15. april 2011 Både spa-tur og hyttetur ville falt i smak. I og med at jeg oftere er på hytta enn på spa, ville jeg helt sikkert blitt ekstra glad for et spaopphold. Da jeg har ekstremt lite sans for fergeturer (det er av en eller annen grunn alltid rekordmye vind og høye bølger når jeg skal krysse Skagerrak) ville en slik tur vært skivebom for meg.
Inx Skrevet 15. april 2011 #10 Skrevet 15. april 2011 Hyttetur utan tvivel! Spa tur på hotell? - ser heller på curling NM på 14" tv for å si det sånn. Danskebåten: fylla er grei den, men det å bli piska opp av senga grytidlig for å komme seg av jolla er mindre greit..
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2011 #11 Skrevet 15. april 2011 En tur til en enkelt møblert hytte, uten vann og strøm, nok mat, ved og talglys til noen uker i det stille: Helt topp!
Gjest Consensio Skrevet 15. april 2011 #12 Skrevet 15. april 2011 Hytta! Eller sommarstugan som vi kaller det. Jeg bare ELSKER å være der og det er det eneste stedet jeg klarer å slappe av på.
Gjest Badabing Skrevet 15. april 2011 #13 Skrevet 15. april 2011 Hvis ei venninne vil overraske deg med en tur, helt ut av det blå blir du "sykt skuffet"? Utakknemlig... Tror de fleste venninnene mine vet hva jeg synes om danskebåttur, og det hadde ikke vært en overraskelse for at jeg skulle kose meg da, det måtte vært fordi de ville drikke seg fulle eller på sjekker'n.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #14 Skrevet 15. april 2011 Selv ville jeg valgt hotelltur m/spa eller danskebåttur. Skulle klart å kose meg på en harry danskebåt, drikke drinker i baren, prøve svømmebassenget (har de ikke det på danskebåten, da?), eller henge på soldekket om sommeren. Og fått noen timer i fantastiske København! Ville blitt kjempeglad for hvilket som helst alternativ av disse tre, men hvis jeg fikk velge, ville jeg ikke valgt hytteturen.
DocDaisy Skrevet 15. april 2011 #15 Skrevet 15. april 2011 Holder med de som nevner København! Herlig by... Hvis danksebåt ikke er deres stil, så undersøk fly - stadig billige billetter å få tak i!
Lenem88 Skrevet 15. april 2011 #16 Skrevet 15. april 2011 Kun ut ifra tittelen "hvis noen skulle overraske deg, hva ville du blitt mest glad for?" Det første som falt meg inn var at den beste overraskelsen noengang måtte vært at kjæresten min kom Han bor 70mil unna og vi ses naturligvis ikke så alt for ofte, så det måtte utvilsomt vært den beste overraskelsen jeg kunne fått nå !
Conuren Skrevet 15. april 2011 #17 Skrevet 15. april 2011 Hvis ei venninne vil overraske deg med en tur, helt ut av det blå blir du "sykt skuffet"? Utakknemlig... Hvis jeg hadde en så god venninne/venn/familiemedlem som gadd å gjøre noe sånt for meg hadde jeg blitt ganske skuffet over hvor dårlig personen kjente meg hvis vedkommende tok meg med på båttur. Har ingenting med takknemlighet å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #18 Skrevet 15. april 2011 Jeg ville ha blitt utrolig glad for alt jeg. Det viser jo bare at venninnen min ville gjøre noe ekstra for meg. Dersom jeg skulle rangere det på noe vis så ville spå/båttur til Køben stå øverst og hyttetur deretter.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #20 Skrevet 15. april 2011 Hadde nok blitt kleint uansett, for det er mye penger å bruke på en venninne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå