marthe83 Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 har ikkje lagt til denne strekene kan bli 2 på testpinnen (tenkte det var graviditets test) så det vil si at når man har 2 strek så er jeg på MAX fertilitet? tok testen i monitoren litt for kjapt idag så tror den ikkje ble skikkelig testet. tok noen minutter etter at jeg tok ut testpinnen at det vistes 2 streker i steden for 1..... har jeg rett nå? å 1 strek er lav fertillitet å 2 er MAX fertilitet ?
ebitt Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 (endret) Nei det er alltid to streker. Test streken skal være sterkere en kontroll streken for å være positiv. Det vil si at den streken som er nærmest enden du tisser på skal være sterkere enn den andre lykke til! Edit - Positiv vil si Max fertilitet Endret 14. april 2011 av ebitt
marthe83 Skrevet 14. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2011 Noen andre som har erfaringer med denne?! har nettopp startet med den i 2 mnd. er det slik at det kan varere med dagene der den viser antall høy fertillitet før den går over i MAX? Eine perioda mi var 3 dager høy og nå 5 dager høy Håper på MAX imorgen! Lengter etter en liten en!
ebitt Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Ja det varierte hos meg ihvertfall. Jeg ble gravid etter sex på Max dagen å bare den Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå