Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp flyttet inn i et nytt hus. Jeg har alltid hatt en følelse av at jeg ikke er alene her. en dag hørte jeg en lyd på kjøkkenet og jeg gikk ut for å se hva det var. og det var det noe som hadde falt ned som umulig kunne ha falt ned av seg selv. Jeg hadde ingen vinduer åpne så det blåste ikke heller. Nesten alt av elektronikk styrer seg selv her. Plutselig bytter iPhonen min som står på en docking sanger av seg selv. Varslinga på komfyren går hele tiden så kan ikke ha i kontakten på den. Noen ganger går PCen min i dvalemodus uten at jeg gjør noe. TVen er plutselig skrudd på når jeg våkner om morgenen, lys som blinker uten at det er noe galt med strøm/pære OSV.. Er ikke skummelt, men syns det er litt ekkelt at "noen" kan ta kontroll. Burde jeg ta kontakt med en som er synsk? eller hva skal jeg gjøre med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring en elektriker. Virker som om du har varierende spenning :)

• Liker 2
Skrevet

Ring en elektriker. Virker som om du har varierende spenning :)

Ja. faren min er elektriker da, og han fant ikke noe :) hehe, men jeg veit at det er noen her. Er kanskje bare paranoid. veit ikke jeg, men er liksom litt rart at det skulle vært noe galt med så mye samtidig.. I tillegg til at det er så mye annet rart som skjer :)

Skrevet (endret)

Ja. faren min er elektriker da, og han fant ikke noe :) hehe, men jeg veit at det er noen her. Er kanskje bare paranoid. veit ikke jeg, men er liksom litt rart at det skulle vært noe galt med så mye samtidig.. I tillegg til at det er så mye annet rart som skjer :)

Hvis du har spenningsfluktuering så er det faktisk veldig rimelig at alle de elektriske dippeduttene dine oppfører seg rart. Moderne forbrukerelektronikk er avhengig av kvalitetsstrøm for å fungere ordentlig.

Hvis det er et gammalt hus, så er det fullt mulig at det også er et gammalt nett, og at du burde ha en elektriker til å gå skikkelig over det, og evt legge opp nytt nett. Selv om det sannsynligvis blir temmelig dyrt.

Anyway, jeg tror at det er bedre anvendte penger å kontakte en elektriker enn en svindler.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har nettopp flyttet inn i et nytt hus. Jeg har alltid hatt en følelse av at jeg ikke er alene her. en dag hørte jeg en lyd på kjøkkenet og jeg gikk ut for å se hva det var. og det var det noe som hadde falt ned som umulig kunne ha falt ned av seg selv. Jeg hadde ingen vinduer åpne så det blåste ikke heller. Nesten alt av elektronikk styrer seg selv her. Plutselig bytter iPhonen min som står på en docking sanger av seg selv. Varslinga på komfyren går hele tiden så kan ikke ha i kontakten på den. Noen ganger går PCen min i dvalemodus uten at jeg gjør noe. TVen er plutselig skrudd på når jeg våkner om morgenen, lys som blinker uten at det er noe galt med strøm/pære OSV.. Er ikke skummelt, men syns det er litt ekkelt at "noen" kan ta kontroll. Burde jeg ta kontakt med en som er synsk? eller hva skal jeg gjøre med det?

jeg hadde villet snakket med noen som kan rense huset ditt for evt energier som er igjen..

hvis det for eksempel er alternativmesse i nærheten av der du bor så kan du snakke personlig med forskjellige folk, og finne den du tror kan hjelpe deg..

du kan ogsa søke på nett, men det er viktig og være kritisk.. det er mange flinke men også mange lurendreiere..

jeg vet at arild berget er flink, se på nettsiden www.catoklinikken.com

lykke til! håper det blir ro i hjemmet ditt :)

Skrevet

Hvis du tror på Jahve/Gud så burde du ha bibelen nær deg. Hvis jeg hører lyder så jeg blir redd så henter jeg bibelen og leser i den. Da føler jeg meg mye tryggere. Jeg tror egentlig ikke på gjenferd, men det er for å bli kvitt frykten.

Skrevet

Vil bare legge til, bortsett fra strømnettet som både Mistymya og Mann42 allerede har nevnt, så vil hus som har stått tomme og som blir flyttet inn i "sette seg" på nytt, spesielt nå på vårparten, da kan mye ramle i gulvet, rare lyder trives når mørket faller på og du selv har heller ikke lært hvor huset heller enda :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei alle sammen :)

Jeg har hatt elektriker over hele her. Ledningene ble byttet ut rett før jeg flyttet inn siden de pusset opp alt. Men jeg bryr meg ikke så mye nå lenger, har slått meg til ro med tanken om at det kanskje kan være noe her. De kan gå rundt å bytte sanger og tulle med alt de vil for min del. Men er vel mest venninner som er litt redde når vi hører på noe og sangen bytter av seg selv. Takk for svar :)

Skrevet

iPhone er lagd 100% spøkelsessikker, så det må være noe annet som er feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...