Gå til innhold

Gruer meg til vår datters konfirmasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter og tenker så det knaker. For jeg gruer meg så til min datters konfirmasjon.

Ikke bare for at det er så mye dritt i familien og enkelte, vi håpet, kommer ikke.

Men også fordi vi er midt oppi noe som er utrolig tøft for oss alle. Og ikke minst økonomien stinker verre enn noen gang.

Jeg vet ikke mine arme råd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha konfirmasjonen hjemme hvis dere kan, lag koldtbord eller middag selv. Gjør det beste ut av det for deres datter det er henne det handler om, la henne føle seg som en prinsesse denne dagen.

Gjest pysepusen
Skrevet

Ha dagen hjemme! En gryterett trenger ikke koste så mye (og kan lages dagen før) :)

Det begynner å vokse ville blomster - pynt med det! Man må ikke kjøpe dyre servietter, det har de på dagligvaren!

Skrevet

Det med økonomien burde du ha tenkt på før og spart opp. En komfirmasjon vet du kommer, det er ikke noe som er uforutsett.

Du skriver lite om hva som er så utrolig tøft for dere alle, med så mye tåkeprat blir det vanskelig å gi deg et godt svar.

• Liker 1
Skrevet

Helt enig med de andre. Mine foreldre hadde veldig dårlig råd og det var jeg klar over. De ville gjerne gi meg et fint selskap, men sa de også ville gi meg penger. Jeg ville selvfølgelig ha mer penger og sa jeg gjerne tok et lite selskap hjemme med kun de nærmeste. Tror nok ikke jeg hadde hatt samvittighet til å kose meg med pengene hvis jeg visste de sleit med å betale et dyrt selskap.

Bare gjør det til en koselig dag. Det MÅ ikke koste flesk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...