Gå til innhold

Hva bakte/lagde du sist?

Anbefalte innlegg

Gjest Swarovski
Skrevet

Hørtes deilig ut! Tell me more :)

Jeg brukte enkelt og greit det første resultatet på google søk av "bananmuffins med sjokolade" ;)

Jeg blandet mesteparten av sjokoladen i deigen, i stedet for å strø den på toppen av muffinsen som det står i oppskriften, siden jeg liker det best.

Jeg personlig syntes at de ikke var helt perfekte. Men bananene mine var litt for lite modne, så mulig de blir bedre med ordentlige giraffbananer. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag ble det chapati til middagen, deretter biscottibaking, til slutt peanøttkonfekt og chilisjokolade.

Gjest helenehøi
Skrevet

I dag ble det chapati til middagen, deretter biscottibaking, til slutt peanøttkonfekt og chilisjokolade.

Oi, intet mindre :) Hørtes godt ut!!

Jeg fikk muffinsformer i kalenderen igår, så da bakte jeg vanlige vaniljemuffins. Enkle og gode!

Ble hjemmelaget sushi til middag:)

Skrevet

Brødpudding med sjokoladesaus hørtes utrolig godt ut!

Det siste jeg bsakte var smørbrødkjeks - som jeg etter et kjapt søk på nettet fant ut heter jødekaker. Noen som vet hvorfor?

http://tasteofslow.com

Skrevet

Brødpudding med sjokoladesaus hørtes utrolig godt ut!

Det siste jeg bsakte var smørbrødkjeks - som jeg etter et kjapt søk på nettet fant ut heter jødekaker. Noen som vet hvorfor?

http://tasteofslow.com

Jeg mener å ha lest at kakene har fått navnet sitt fordi det er et bakverk de sefardiske jødene brakte med seg da de ble fordrevet fra Spania og de andre områdene i regionen. Om det stemmer tør jeg ikke gå god for. ;)

Skrevet

I dag har jeg bakt gulrotmuffins, franske pepperkaker og Biscotti med mandler og sjokolade :)

Skrevet

siste jeg "bakte# var digistive kake (iskake). den er så nam! :D

Skrevet

Har nettopp bakt vaniljecupcakes med vaniljefrosting som jeg farget turkis og knallrosa :sikle:

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

I går og i dag har jeg bakt kransekake, pepperkaker og sjakkruter :)

Skrevet (endret)

Vaniljedrømmer!

Endret av loffen
Skrevet

Pikekyss med lime og pepper, og pikekyss med sjokolade og peanøtter.

Skrevet

Surdeigsbrød. Jeg hadde ikke rugmel så det ble grovt hvetemel i stedet, men det ble godt lell

• 2 uker senere...
Skrevet

Det siste jeg bakte var tidligere idag da jeg laget cupcakes :) de er utrolig gode og jeg har lagt ut en film av det på youtube hvis noen er interesert :)

Skrevet

Brownies m glasur! Helt nydelich! (Usunn jeg! :gjeiper: )

Skrevet

Lussekatter! Og de ble jammen meg gode i år også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...