Gå til innhold

Hva bakte/lagde du sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld bakte jeg boller, med sjokoladebiter i. De ble veldig gode :jepp:

Hvilke sjokoladebiter bruker du, Chord? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke sjokoladebiter bruker du, Chord? :)

Freia har noe som heter Melkelinser (gul pakke), som er perfekte for å ha i boller, kaker osv. Har kun prøvd de i boller, men jeg har hørt at de skal være veldig gode å ha i cookies også :)

Sjokoladen blir ivertfall veldig god, smelter slik den skal og har en deilig melkesjokoladesmak. Nam :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Freia har noe som heter Melkelinser (gul pakke), som er perfekte for å ha i boller, kaker osv. Har kun prøvd de i boller, men jeg har hørt at de skal være veldig gode å ha i cookies også :)

Sjokoladen blir ivertfall veldig god, smelter slik den skal og har en deilig melkesjokoladesmak. Nam :jepp:

Åh det høres godt ut! :jepp: Takk for svar! :)

• Liker 1
Skrevet

Det siste jeg bakte var lunchmuffins med mozzarella, basilikum og grillet paprika. Snacks :)

Skrevet

Knekkebrød. Utrolig gode, og som student sparer jeg mye penger på å bake selv. :)

Skrevet

Cupcakes til ei venninne som skal feire bursdag i dag. De ble virkelig flotte for å si det selv! Men billig ble det ikke..

Skrevet

SUNN skogsbærpai og vegetarpai :) Imorgen skal jeg bake fullkornspitabrød.

Gjest utoginn
Skrevet

I dag baker jeg skoldet loff, skoldet firkornbrød og kanelsnurrer

Skrevet

Sjokoladefondant og ostekake med gelelokk.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Brød (med gresskar-, solsikke-, sesam- og linfrø).

Rasket med meg en brødbakemaskin på torsdag, og den måtte jo testes skikkelig ut.... :sjenert:

Skrevet

pinnebrød grillet på bål :-)

Å nam :)

Jeg baker akkurat nå: Knekkebrød med solsikkeskjerner, linfrø, havregryn, havrekli, kruskali og litt grvt rugmel.

:D

Skrevet

Boller, med en bit mørk sjokolade inni hver. Boller med overaskelse er så godt!

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg har nettopp satt en søt gjærdeig til heving, den skal bli kanelboller og prinsesseboller om en times tid.

Det siste jeg bakte før det var foccacia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...