AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Hei! Jeg vurderer å ta et tandemhopp i løpet av året. Er det noen her som har gjort det som har lyst til å fortelle litt om det? Positive og negative ting som har skjedd, om det var verdt det, osv.
Pingting Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 (endret) Nei, men jeg har skikkelig innmari kjempelyst til å prøve selv, så jeg henger meg på her, jeg... Endret 13. april 2011 av Pingting
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Kjør på! Jeg hoppet i fallskjerm da jeg var på jorden-rundt reise for å finne meg selv. Hoppet i sør amerika, afrika og australia. Var hverken redd før, under eller etter. Har alltid vært redd for høyder men dette er liksom noe annet. God pirrende følelsene i magen når man endelig setter seg i flyet. SUPER adrenalin som pumper rundt i blodet i det man sitter i døra og man føler seg som verdens nummer en superhuman! Når man faller er det bare LEV LIVET og adrenalinruuuus som du aldri har følt i ditt liv. Man er supermann for noen minutter og kan nyte de vakreste utsikter på denne planeten vi som mennesker er så priviligerte å få leve på. Hver verdensdel jeg har hoppet i har hatt sin unike natur og dette er opplevser jeg aldri i mitt liv kommer til å glemme. Jeg synes oppriktig synd på mennesker som lever og kommer til å leve sine liv uten å ha opplevd minst ett fallskjermhopp. Stakkars! Det er en ubeskrivelig opplevelse. Gjør det gjør det gjør det gjør det gjør det!! Det er bedre enn forelskelse, bedre enn sex, bedre enn å bli foreldre, bedre enn alt på denne jord. Tro meg. Det er grunn til at folk faktisk velger å slenge seg ut for et fly.
FantasDick Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Vi barna kjøpte tandemhopp til mamma i 50-årsgave. Hun har alltid hatt lyst å hoppe, ikke vært særlig redd/bekymret og sier i ettertid at det er det kuleste hun har gjort! Hun har lyst å gjøre det igjen også, så det falt i smak hos henne i alle fall. Var visst et adrenalinkick uten like!
MissStiles Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Det har jeg også lyst til å prøve. Kanskje før jeg blir 30år neste år.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 TS her. Da har jeg meldt meg på. Skal hoppe i neste uke!
Pingting Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 TS her. Da har jeg meldt meg på. Skal hoppe i neste uke! Oi! Da må du gi tilbakemelding! Går det an å spørre om hvor du skal hoppe? (altså med hvilken forening?)
Tøsen Skrevet 14. april 2011 #8 Skrevet 14. april 2011 Jeg har 300 fallskjermhopp og 1 tandemhopp bak meg. Skal hoppe igjen i sommer etter flere års pause. Og jeg må bare si meg enig i hva AnonymBruker skriver: Jeg synes oppriktig synd på mennesker som lever og kommer til å leve sine liv uten å ha opplevd minst ett fallskjermhopp. Stakkars! Det er en ubeskrivelig opplevelse. Gjør det gjør det gjør det gjør det gjør det!! Det er bedre enn forelskelse, bedre enn sex, bedre enn å bli foreldre, bedre enn alt på denne jord. Tro meg. Det er grunn til at folk faktisk velger å slenge seg ut for et fly. Have fun, blue skies!
Tøsen Skrevet 14. april 2011 #9 Skrevet 14. april 2011 NTNU FSK har OK priser på tandemhopp, hva med å slenge seg ut av et fly i påsken?
MissStiles Skrevet 14. april 2011 #10 Skrevet 14. april 2011 TS her. Da har jeg meldt meg på. Skal hoppe i neste uke! Tøft! Hvor da? Hvor mye betaler du?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #11 Skrevet 14. april 2011 Tøft! Hvor da? Hvor mye betaler du? I Stavanger, eller teknisk sett Sola. Jeg betaler 2500 for hoppet og får gratis fotografering, men vanlig pris er 3300 for hoppet og 900 for DVD&foto.
Pingting Skrevet 14. april 2011 #12 Skrevet 14. april 2011 (endret) Ser det er flere som arrangerer tandemhopp i Oslo-området. Hvis noen har erfaringer med noen av disse hører jeg gjerne om det, altså. :happy: Endret 14. april 2011 av Pingting
MissStiles Skrevet 14. april 2011 #13 Skrevet 14. april 2011 Ser det er flere som arrangerer tandemhopp i Oslo-området. Hvis noen har erfaringer med noen av disse hører jeg gjerne om det, altså. :happy: Ja jeg og
Tøsen Skrevet 14. april 2011 #14 Skrevet 14. april 2011 Her er en oversikt over fallskjermklubber i Norge: http://www.nak.no/fallskjerm/html/klubber/klubber.html Sjekk hjemmesidene til de forskjellige for å finne pris, og tenk så på hvor du har lyst til å oppleve hoppet ditt :-) Alle har samme krav til utdanning og sikkerhet, og du tegner den samme forsikringen før hoppet uansett hvor du velger å hoppe. Enkelte klubber leier inn større fly om sommeren, ellers i året hoppes det mye fra småfly (plass til 4-6 personer). Tønsberg har en Twin Otter, som de sikkert bruker nå i påsken.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #15 Skrevet 21. april 2011 Da var det gjort! Det var helt sinnsykt!!! Anbefaler absolutt alle å gjøre det! Kjempelyst å ha det som hobby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå