AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Har farget håret mitt i en kald farge i dag, mens extensionshåret mitt fremdeles er gyllent. Hvor lenge skal jeg la shampooen sitte i? Skal ikke ha det grått, men alt det gylne må bort.. Og er det best å fukte håret først, eller ta shampooen rett på, tørt?
nadinice Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 (endret) Extensionshår tar veldig fort farge fra lillasjampo, ta balsam i håret før du tar i lillasjampoen. Hvis sjampoen er sterkt lilla så skyll ut med en gang! Heller gjenta prosessen et par ganger, så du slipper å sitte igjen med lilla eller grått hår. Hvis sjampoen er lyselilla kan du la den sitte bittelitt før du skyller ut. Endret 14. april 2011 av nadinice
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Prøver å få svar på dette i en anne tråd, men ingen svarer der. Prøver her. Virker disse shampoene kun på farget hår eller kan de ta gulskjær i naturlig farget hår?
nadinice Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Prøver å få svar på dette i en anne tråd, men ingen svarer der. Prøver her. Virker disse shampoene kun på farget hår eller kan de ta gulskjær i naturlig farget hår? Lillapigmentene motvirker gult uansett om d.et er en naturlig gulfarge eller fordi det er bleket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå