AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Dette har sikkert blitt spurt om mange ganger før men jeg fant ingen nyere svar enn fra i fjor sommer så jeg spør alikevel Det er gått alt for lenge uten at jeg har gjort noe med håret så nå trenger det en skikkelig fornyelse.. Men det er så skummelt å prøve nye frisører for man vet aldri hva man kan risikere å ende opp med Har tidligere gått på Adam og Eva og har vært kjempefornøyd med de, men det er to år siden sist jeg gjorde noe med håret så jeg aner ikke om de er like flinke fortsatt.. Så er det noen som vet om en virkelig flink frisør i bergen? Og vet dere ca prisen for klipp og farge+striper?
loppekasse Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Det er veldig lenge siden jeg har farget eller stripet håret, men de siste tre-fire gangene jeg har klippet/stusset håret har jeg gått til Visit, som er på Oasen i Fyllingsdalen og Blomsterdalen senter. Er veldig fornøyd der.
*BamBi* Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Think hair wear er en super plass!. har gått der en del, og alltid blitt superfornøyd. er selv nå blitt utplassert der og begynner som lærling til sommeren!. Dem har salonger i Knarvik, Askøy, Åsane senter, to salonger i bergen en ved fløyen og den andre på xibition. pris varierer om du har langt, halvlangt eller kort, hva du skal gjøre, farge, stiper osv osv. det beste er å gå innom en salong å spør hvor mye dem tar når dem får sett på lengden å diskutert hva du vil gjøre =)! da får da en FRA pris =)! jeg annbefaler think =)! lykke til =)
Gjesten Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Chik er kjempeflinke og har 40% studentrabatt. Holder til i sentrum
Timseh Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Går på Think Hair Wair. Har hørt at den ved Fløyen skal være skikkelig bra, men de har mye fullt Har bare vært på Xhibition..
mellers Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Jeg har akkurat klippet meg hos Max Milan, hos Karoline, og er kjempefornøyd! 675,- for dameklipp (konsultasjon, vask, klipp, føn, styling). Vet ikke hva det koster med farge/striper.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 Takk for mange gode råd Grunnet åpningstider (og det at jeg ikke orker å vente til etter påske..) står plutselig valget mellom Dada og Adam og Eva. Noen som har vært hos noen av de i det siste?
Tøsen Skrevet 14. april 2011 #8 Skrevet 14. april 2011 Venninnen min er veldig fornøyd med Adam og Eva i Oslo, men var ikke så veldig fornøyd da hun var på den i Bergen sist. De klippet henne ganske skjevt sist hun var der, i fjor høst.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #9 Skrevet 18. april 2011 Tenkte jeg skulle komme med en tilbakemelding, jeg har vært hos Caroline på Dada i Telegrafen i dag og jeg er superfornøyd!! Klipp og farge (måtte droppe striper for jeg hadde maks 1700 å gå på) kom på 1700. Men jeg tror hun var litt snill for jeg sa på forhånd at det var alt jeg kunne bruke, snille damen Jeg skal absolutt tilbake dit for å ta etterveksten og kanskje noen striper når den tid kommer!
Oska Skrevet 11. mai 2011 #10 Skrevet 11. mai 2011 Hei til dere ;o) Jeg har lyst på hair extensions!! Kan dere anbefale en flink frisø i Bergen???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå