Gå til innhold

hvor mange ganger i året kan man ta ut kjøpeutbytte i coop?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger i året kan man ta ut kjøpeutbyttet sitt hos trondos? Har tatt ut en gang i år men det står at jeg har kjøpeutbytte på xxxxkr som jeg ønsker å ta ut. Har jeg kanskje misforstått siste oppdatering på kjøpeutbyttet etter at jeg tok ut at når det står at kjøpeutbyttet xxxxkr, at jeg da ikke kan ta de ut? Ser når jeg skal ta de ut så står disp 0kr :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta ut så mange ganger du vil forutsatt av at det er penger på kontoen. Det må alltid stå igjen 100 kr på kontoen.

Om du i fjor sparte opp fx 2000 (i tillegg til innskuddet på 100 kr) kan du ta ut 500 kr en dag, 500 kr en annen dag og 1000 senere en gang. Det du har spart opp så langt i år må du vente med å ta ut til neste år.

Skrevet

Du kan ta ut så mange ganger du vil forutsatt av at det er penger på kontoen. Det må alltid stå igjen 100 kr på kontoen.

Om du i fjor sparte opp fx 2000 (i tillegg til innskuddet på 100 kr) kan du ta ut 500 kr en dag, 500 kr en annen dag og 1000 senere en gang. Det du har spart opp så langt i år må du vente med å ta ut til neste år.

ok. Takk for svar :takke:

AnonymBruker
Skrevet

Det må alltid stå igjen 300 kr på konto! Sjekk "din side" på Coop.no

Skrevet

Det må alltid stå igjen 300 kr på konto! Sjekk "din side" på Coop.no

hvorfor må det alltid stå igjen 300 kr? medlemsinnskuddet på 100kr står jo :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Medlemsinnskuddet er vel forskjellig fra s-lag til s-lag. Der jeg er medlem måtte jeg sette inn 300 kr.

Gjest Passing by
Skrevet

Medlemsinnskuddet er vel forskjellig fra s-lag til s-lag. Der jeg er medlem måtte jeg sette inn 300 kr.

Samme her, og til å begynne med var kjøpeutbyttet 3% og så ble det kun 1%. Kjøpeutbyttet blir fordelt kun en gang i året, ved årets begynnelse, men det som står på konoen minus medlemsinnskuddet kan du ta ut utover hele året.

Skrevet

I Trondos er kjøpeutbyttet på 3%. Hvis du bruker kortet i andre samvirkelag får du 1% kjøpeutbytte. Innskuddet er på 100 kr.

Skrevet

Med den usle prosenten man får i rabatt er det vel ingen vits å ta ut hvert år en gang hvis man da ikke handler der unormalt mye.

Handler du for 10.000,- der i året så blir det 100,- i bonus.

OK, hvis man handler der på fast basis så legger man kanskje igjen 50-100.000 om det er snakk om en normal familie.

Coop-prisene er ikke akkurat noe å rope hurra for, men hvis man likevel handler der så er det jo greit å få en knøttliten rabatt oppsamlet. Jeg har tatt ut en snau tusenlapp en gang, men det var oppspart bonus over mange år. 6-7 år kanskje.

Skrevet

Nøyer Reitan og Hagen og de seg med bare tre prosent utbytte fra butikkene de eier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...