Gå til innhold

Noen besteforeldre her inne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke inne her så mye,men inntrykket er at dere er veldig unge?

16-40?

Det er mange unge besteforeldre rundt omkring,men er de her inne?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

16-40?

Jeg er både mormor og farmor.

AnonymBruker
Skrevet

kjempefint

AnonymBruker
Skrevet

16-40?

Håper alle besteforeldre so er her inne melder seg

AnonymBruker
Skrevet

Håper alle besteforeldre so er her inne melder seg

Lag en poll da så ser du hvor mange som krysser av på ja, og de som vil kan skrive noe.

Skrevet

Så gøy!

Jeg har sett for meg deg som en småbarnsmor siden jeg begynte å vanke her på forumet.

En litt streng småbarnsmor som står klar med den røde pennen for å rette skrivefeil. :sjenert::fnise:

Gjest Eurodice
Skrevet

Så gøy!

Jeg har sett for meg deg som en småbarnsmor siden jeg begynte å vanke her på forumet.

En litt streng småbarnsmor som står klar med den røde pennen for å rette skrivefeil. :sjenert::fnise:

Har du det? Det betyr vel at jeg er ungdommelig av sinn og "følger med i tiden", kanskje. Morsomt :ler: . Jeg fikk fem barn i løpet av en åtteårs-periode, så her var det ikke snakk om forhandlinger og "dulling" med barna da de var små, om de hadde lyst til det ene og det andre, ha på seg den genseren eller den buksen eller hva det måtte være, sånn som jeg ser mange mødre spesielt streve med her på forumet. Slik jeg ser det, trenger barn, både små og store, tydelige foreldre. Så får vi tåle å være upopulære av og til.

Når det gjelder den røde pennen, tror jeg mine barn har profitert på å få råd og vink av meg i skolefagene og ellers vite at de kunne komme til meg samme hva det gjaldt. Jeg har sikkert skrevet i flere tråder om dette, men jeg ble alene med barna da de var henholdsvis 7, 11, 13, 14 og 15 år. Min mann døde i en ulykke.

De er voksne alle sammen, fire av dem har "ynglet", så jeg har 8 barnebarn :ler: .

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelse.

Kråkesaks, moderator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...