AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #61 Skrevet 15. november 2012 Du får bare dekket utgiftene dersom det er fysiske problemer med nesen. Anonym poster: c6d45340a217ceee7a5e758156f1dfde Vet dette er en gammel tråd, men hva om det er psykiske problemer med i bildet? Som f.eks virkelig angst og deperasjoner grunnet mobbing av nesen siden barnehagen og fortsatt den dag i dag (er 25år). Nesen min har hindret meg i å leve normalt, jeg blir fortsatt titt og ofte mobbet for nesen min, jeg kan ikke arbeide fordi jeg ikke tørr å møte nye folk osv. nettopp pga mobbingen som gjorde at jeg fikk angst. Jeg har en virkelig grisenese (jeg kødder ikke! Har et bilde som de fleste helt sikkert har sett på nettet av ei tykk emojente med teksten "Sometimes when I'm sad I like to cut my self... Another slice of cake. Det er som å se nesen min. Altså VELDIG grisenese. Vil det si at dersom jeg ikke har problemer med å puste skikkelig så får jeg ikke dekt neseoperasjon? Å bli mobbet dag ut og dag inn, både fysisk og psykisk gjennom mange år slik at man utvikler psykiske problemer er altså ikke grunn nok til å få det dekt på statens regning...? Anonym poster: d8f30e7a0bf90fd112f9af4b67598296
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå