Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grrrr...Hvorfor er det så mange BH'er med spisse cup'er? Jeg vil hvertfall ikke ha pupper som ser ut som nebb!

Er det meg det er noe galt med kanskje, eller er det mange som liker 50-talls stilen?

Nå bruker jeg stor str (75DD), kanskje det er årsaken til de kjipe passformene.

Er det noen som kan anbefale merker/modeller som gjør at puppene mine IKKE ser ut som to kjegler plantet i brystkassa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh gud, det irriterer meg og! Nesten så jeg klikker :ler: bruker bare 80C, men alikevel har de en sånn spiss.

Fant en flott en fra Victoria Secret, men den butikken har de jo ikke i norge :-? (Vet det finnes nettbutikk, men det kan jo bli bomkjøp..)

Henger meg på forslag her ja.

Cloe

Skrevet

Å jada - HER er det mange fine som ikke er slik :D

Freya er et bra merke som ikke har spisse cup'er på bh'ne sine, Fantasie har også mange fine - ivertfall de med glatt cup (såkalte t-skjorte bh'er).

Ikke noe problem å bestille over nett - full returrett. Ellers fins det et par bra butikker i Oslo med godt utvalg der du kan finne noe som ikke ser ut som du kan stikke hull på en ballong... :roll:

Suz :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

skulle akkurat si meg enig, og si at dyrere merker ofte har en kjipere passform! :o

Kjøp på H&M.. Men nå bruker jeg 75B, og det blir vel noe helt annet. Har du større bryster trenger man kanskje litt god kvalitet!!

Men må si jeg er veldig fornøyd med billigere bh-er til mine små.. Prøver stadig dyrere undertøy, men puppene blir like rare hver gang... :oops:

Skrevet

Har ingen med spisse cupper, jeg-og jeg har 70 e. Kan anbefale arabella undertøysbutikk på Egertorget i Oslo.

Skrevet

Æsj! Kjenner til problemet, Krinoline, og det er kjipt. Kjempekjipt. Finner i ny og ne en BH som sitter som ett skudd, og da slår jeg jammen til. Men merk: meget sjelden.

Skrevet

Triumph Soft Secret/Soft Sense R. IKKE RF - den er spiss.

Dette er BHer som passer godt til stor bystse (er dobbel D selv nå som jeg er gravid, normalt enkel D) - den er uten dilldall og blonder, og syns ikke gjennom klærne. Og ikke kjempedyr - 250-300 kroner. Fås bl.a. på Lindex/Cubus.

...det er forøvrig ikke mulig å få bher i disse størrelsene på HM (eller var ikke sist jeg sjekket for 10 år siden...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...