Inx Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Hva synes dere om denne tv serien? Jeg synes den er utrolig spennende, historien, skuespillet og kulissene er så gjennomført. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Borgias_(2011_TV_series)
Shade Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Oi! Jeg har lest om den familien så det er en serie jeg absolutt kunne tenke meg å få med meg! Går den på norsk tv nå?
Inx Skrevet 13. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2011 (endret) Oi! Jeg har lest om den familien så det er en serie jeg absolutt kunne tenke meg å få med meg! Går den på norsk tv nå? Ja, serien har fått meg interessert i denne "familiehistorien". Eneste jeg hadde hørt om Borgias før var gjennom Machiavellis fremstilling av Cesare... Tv serien må nok nesten lastes ned. Men jeg skulle tro at NRK etterhvert vil plukke den opp. Endret 13. april 2011 av Inx
Shade Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Hehe det er litt av en familie.. Men takk for tipset da vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang jeg trenger noe å se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå