Miracl3 Skrevet 3. november 2003 #1 Skrevet 3. november 2003 Kjole skjørt bukse bunda Hva velger du og hvorfor akkurat det ?
Orthia Skrevet 3. november 2003 #2 Skrevet 3. november 2003 Kjole- fordi: -det er "antrekk blådress" -jeg slipper unna med å kjøpe/finne ett plagg -det er moro å pynte seg skikkelig en gang i blandt
Gjest Cloe Skrevet 3. november 2003 #3 Skrevet 3. november 2003 Pyntet meg skikkelig i fjor. Kjøpte et figursydd korsett i knall rødt, med svarte striper der jernspilene er, i sateng. Hadde svart langt satengskjørt med tyll under + svarte høye stiletter. Det var veldig pent, og alle syns at jeg var såå stilig. De går faktisk å snakker om det ennå! Tror jeg skal "ta det litt penere" i år, med vanlig svart stroppeløs kjole. Cloe
Gjest Lea Skrevet 3. november 2003 #4 Skrevet 3. november 2003 Pleier vanligvis å ha kjole på julebord. Men i år skal vi på en restaurant i byen og er ikke så mange. Sjansen er stor for at vi skal ut på byen en tur etterpå. Derfor tror jeg at det blir bukse. Svart dressbukse, en pen singlet og en svart omslagsbluse. Slenger med litt stæsj (belte, høyhælte sko, veske og smykker) så blir det nok bra nok.
Diva Skrevet 4. november 2003 #5 Skrevet 4. november 2003 Skal på julebord med sambo og jobben hans. Tror jeg har veldig lyst til å finne meg en knekort kjole, eller et litt utskrådd skjørt og ha en rød overdel til. Eller en sort overdel og et rødt sjal / rød rose i håret e.l. Men med tanke på hva som er i klesskapet akkurat nå, så er det godt mulig det blir noe helt annet. Er egentlig litt i beita og håper jeg får råd til å kjøpe noe nytt....
Gunilla Skrevet 4. november 2003 #6 Skrevet 4. november 2003 Har akkurat kjøpt en "fløyelskjole" som jeg skal bruke. Den er svart, knekort, men med god vidde. Den er fra Turnover.
Suzy Skrevet 4. november 2003 #8 Skrevet 4. november 2003 Det er relativt sannsynlig at det blir hel kjole... Skal på to julebord og på det ene blir det ganske sikkert hel, mørklilla kjole i fløyel. Ganske elegant og veldig bekvem. På det andre blir det nok svart korsett-topp og rødt, skrått skjørt med kapper rundt kanten (litt sånn seniorita inspirert)... Suz
philippa starck Skrevet 4. november 2003 #9 Skrevet 4. november 2003 Jeg skal på en god del julebord, men har ikke funnet klær til dem alle ennå... Vi skal på julemiddag (smøring) to onsdager på rad, og da blir det vel en svart velurdrakt jeg har. Sammen med en halternecktopp med svarte paljetter blir det faktisk ganske stilig! Høye hæler, naturligvis. De andre julebordene er mer sånne typiske julebord, og jeg kommer til å ha på kjole. Men hvilken?? Har veldig lyst på en enkel, svart stroppeløs kjole, helt sånn tubefasong, men hvor i all verden finner jeg det da? Hvis ikke jeg finner noe, så har jeg en kort, rød kjole som alltid gjør lykken...
Gjest Ethereal Skrevet 4. november 2003 #10 Skrevet 4. november 2003 Jeg hadde veldig lyst på ny kjole, og aller helst kort, men finner ikke noe som helst. Alle kjolene jeg har likt hittil, har liknet på en kjole jeg allerede har, som er lang og smal, med tynne skulderstropper og kryss i ryggen. Kanskje jeg heller skal finne noen stilige sko til. Høye hæler og full pakke blir det uansett. Det er så sjelden man har anledning til å pynte seg, så da benytter jeg sjansen når jeg kan.
Gjest Chica Skrevet 4. november 2003 #12 Skrevet 4. november 2003 Etter å ha kjøpt ny kjole til jul hvert år i mange år, har jeg de siste årene droppet å kjøpe flere kjoler, og bruker av de jeg har i klesskapet. Har mest svarte lange kjoler, men også en mørk lilla knelang sak med kun en skulder(hmm, dårlig forklart...) som jeg kommer til å bruke iallfall på et julebord. Gleder meg til å pynte meg skikkelig:-)
philippa starck Skrevet 4. november 2003 #14 Skrevet 4. november 2003 Hva er bunda? Fnis... Tror nok det er snakk om den mer kjente folkedrakten BUNAD! :D
chimp Skrevet 4. november 2003 #15 Skrevet 4. november 2003 Skal ha en svart kjole jeg kjøpte for to år siden og brukte på julebordet da, men som nesten ikke er brukt siden. Den er så spes at det kan tenkes den blir husket, men so what!!!! Den har skjev skjæring og rekker til over knærne foran, mens den er litt lengre bak! Den er ermeløs, over den ene skulderen er d stoff og over den andre akkurat som et smalt lærbelte m maljer. Tøft!!! Også er det noen tynne innfelte lærstriper som går på langs………Kjolen er ganske ettersittende. Bruker svarte stay-ups og svarte høyhælte sko til……..Vel….Ikke himmelhøye hæler…er tross alt 175! Hvis jeg ikke klipper meg nå, er håret mitt langt nok til settes opp i en sånn rufsetopp………..Får se hva jeg gjør!
Arwen Skrevet 4. november 2003 #16 Skrevet 4. november 2003 Tror det blir skjørt i år. Har ingen kjoler som passer mer, og orker ikke kjøpe ny. Kroppen min passer ikke i kjoler.
Musemor Skrevet 4. november 2003 #17 Skrevet 4. november 2003 Hm... På julebordet med min jobb tror jeg det blir en lang, smal knallblå kjole og matchende smykker. Sjal, veske og sko i svart. På julebordet med samboeren tror jeg det blir en nyinnkjøpt svart topp med paljett-trykk og et langt, smalt svart skjørt. Også her med flotte smykker og tilbehør i svart.
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #18 Skrevet 4. november 2003 velger nok BUNDA. høres spennende ut :blunke:
Miracl3 Skrevet 4. november 2003 Forfatter #19 Skrevet 4. november 2003 Hva er bunda? He he jeg som slurver med norsken igjen. Det er bunad eller burka. Det nye ordet er da bunda
Nanella Skrevet 4. november 2003 #20 Skrevet 4. november 2003 Det blir vel et par julebord i år ja og da bruker jeg vel en kjole fra i fjor på det ene også skal jeg vel ikke se bort ifra at det koster på meg en kjole til ja. Får se, har jo noen jeg kan bruke. Men uansett ender jeg opp med elegant, lang, enkel kjole med tilbehør. Det trives jeg i XSiljeX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå