Legen-Dary Skrevet 13. april 2011 #1 Del Skrevet 13. april 2011 Hei jenter Jeg driver med litt research om dagen, og spør så mange jenter jeg kan Hvis en nydelig mann kom opp til deg.. Akkurat din type, rent fysisk.. Hvis han har 1 av 3 personlighetstrekk som får deg til å snu å gå vekk fra han med en gang.. Hvilke 3 personlighetstrekk hadde det vært? Hvilke personlighetstrekk HATER du i en mann? aaaand.. GO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 13. april 2011 #2 Del Skrevet 13. april 2011 Negativt: At energien hans kretser omkring han selv, og at det er åpenbart. Det får ham til å fremstå som kald og umoden. Dealbreaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. april 2011 #3 Del Skrevet 13. april 2011 - Om han viser seg å være overflatisk og ha lite dybde er det en dealbreaker. - Fåmælt og veldig lite pratsom. Stille vann har ikke alltid dypest grunn! - Om han er kvalmende selvgod og kjepphøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 13. april 2011 #4 Del Skrevet 13. april 2011 Dealbreaker for meg: God moral, religiøsitet og høy IQ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #5 Del Skrevet 13. april 2011 Vanskelig å plukke ut bare tre ting, da det er mange flere personlighetstrekk som er dealbreaker for meg. Men her er mine tre på topp: -Selvskryting/egosentrisitet. -Dårlig moral. -Dårlig lytter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 13. april 2011 #6 Del Skrevet 13. april 2011 Arroganse, sleik, lav moral (må få pratet litt med ham for å finne ut det siste da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. april 2011 #7 Del Skrevet 14. april 2011 - Arroganse - Manglende empati - Narssisme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #8 Del Skrevet 14. april 2011 * Tafatthet * Null humor * Usikkerhet Drømmemannen må ha godt humør, være sjarmerende og en dæsj arrogant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 14. april 2011 #9 Del Skrevet 14. april 2011 Arrogant, gniten og rasist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. april 2011 #10 Del Skrevet 14. april 2011 - Ikke klarer å ha egne meninger og er enig med alt jeg sier - For mye selvtillit (tror han er så og så deilig) - Null humor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøsen Skrevet 14. april 2011 #11 Del Skrevet 14. april 2011 - Rasist - Religiøs - Narsissist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. april 2011 #12 Del Skrevet 14. april 2011 Nå er riktignok ikke jeg jente, men jeg kan jo fortelle hvilke personlighetstrekk alle kvinner burde HATE i en mann: 1.) Voldelig 2.) Slem 3.) Upålitelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. april 2011 #13 Del Skrevet 14. april 2011 -Null selvinnsikt -Rasist -Arroganse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #14 Del Skrevet 15. april 2011 1. Ingen ambisjoner eller tro på noe større enn seg selv 2. Dårlig hygiene (ikke direkte et personlighetstrekk, men "menn" som lar seg selv forfalle mangler noe helt essensielt på veldig mange plan, og dette er en enorm dealbreaker for meg, så tar det med likevel. I dårlig hygiene inkluderer jeg også skjeggvekst og ølvom) 3. Anti-gentleman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 15. april 2011 #15 Del Skrevet 15. april 2011 - Selvsentrert og overfladisk - Dårlig lytter - Umoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå