solskinne Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 (endret) Dette er mitt aller første innlegg her på kvinneguiden, og jeg trenger sårt hjelp nå. Alle tips mottas med takk! Endret 13. april 2011 av solskinne
Gjest LonelyAngel Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Det var jo positivt at han svarte deg da Det du bør gjøre nå er å holde litt igjen, ikke hopp i seng igjen med det samme. Let him hunt Ikke ta alt for mye intiativ heller.. være litt nerver mind
solskinne Skrevet 13. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2011 Det var jo positivt at han svarte deg da Det du bør gjøre nå er å holde litt igjen, ikke hopp i seng igjen med det samme. Let him hunt Ikke ta alt for mye intiativ heller.. være litt nerver mind Wow, raskt svar! Dette liker jeg :-) Ja, det var det jeg tenkte, men jeg føler at det som kommer til å skje da er det som alltid skjer. Nemlig at jeg holder litt igjen, og så hører jeg ikke noe, og så var det "eventyret" over. Jeg tar meg selv i å stirre på navnet hans når han er pålogget på chatten på facebook i håp om at det skal telepatere til han at han skal skrive til meg, haha. JA - jeg blir veldig betatt etter en ONS.
Personlig12 Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Syns du skal ta kontakt med han til helgen, benytt deg av det fine været å spørr om han kunne tenkt seg å være med på en fjell/skog/mark tur Visst dere er den type folk da? Lett å blir kjent når en er ute å går, pluss man får ikke de pinlige pausene fordi det er alltid noe å se på, kommentere osv. Evt spør om han vil være med på noe annet gøy? Hopp i det, du har intet å tape. Masse lykke til, jeg heier på deg
solskinne Skrevet 13. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2011 Syns du skal ta kontakt med han til helgen, benytt deg av det fine været å spørr om han kunne tenkt seg å være med på en fjell/skog/mark tur Visst dere er den type folk da? Lett å blir kjent når en er ute å går, pluss man får ikke de pinlige pausene fordi det er alltid noe å se på, kommentere osv. Evt spør om han vil være med på noe annet gøy? Hopp i det, du har intet å tape. Masse lykke til, jeg heier på deg Uff - skummelt! Jeg merker jeg får hetta bare med tanken på å spør han om å finne på noe. Er dette noe som vanlige folk gjør? Finner på ting sammen? Jeg er som sagt utrolig pysete, og er ekstremt redd for avvisning. Men jeg ser jo at jeg bør skjerpe meg, og at det at jeg er så pysete er kanskje litt av grunnen til at jeg har vært singel så lenge. Hvorfor kan ikke bare han spør MEG om å finne på noe? Myye lettere Tusen takk forresten, I need it!
Personlig12 Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Uff - skummelt! Jeg merker jeg får hetta bare med tanken på å spør han om å finne på noe. Er dette noe som vanlige folk gjør? Finner på ting sammen? Jeg er som sagt utrolig pysete, og er ekstremt redd for avvisning. Men jeg ser jo at jeg bør skjerpe meg, og at det at jeg er så pysete er kanskje litt av grunnen til at jeg har vært singel så lenge. Hvorfor kan ikke bare han spør MEG om å finne på noe? Myye lettere Tusen takk forresten, I need it! Hehe ja jeg tror det er ganske vanlig. Jeg dro med meg min nårværende kjæreste hjem fra byen en helg. Fikk ikke nr hans eller noe. Men så fant jeg han på nettet, på firmasiden faktisk. Jeg sendte mail til han på JOBBMAILEN hans. Å jeg svettet konstant i to dager før han svarte meg. Følte meg såååå idiot, men jeg likte han så sykt godt. Fikk svar tilbake at fint å høre fra deg bla bla bla. Jeg ringer deg. Pokker tenkte jeg, det var det. Så ringte han etter to uker, jeg var nervevrak. Etter det pratet vi masse, møttes og er kjærester i dag. Han har sagt til meg i ettertid at han hadde nok aldri tatt kontakt med meg, ikke fordi han ikke likte meg men fordi han ikke hadde tørt og trodde ikke jeg var interesser. Nå er jeg utrolig glad for jeg tok initiativet. Det var jeg som "maste" på han de første gangene om å møtes, og fikk han på kroken til slutt. Det er derfor jeg anbefaler deg til å gjøre det samme, for om jeg ikke hadde gjort dette (som jeg aldri har gjort før, og trodde aldri jeg tørte å gjøre) ville jeg aldri vært sammen med han. Og han er virkelig mannen i mitt liv En liten solskinnshistorie som kanskje kan mote deg opp litt :gjeiper: 1
solskinne Skrevet 13. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2011 Hehe ja jeg tror det er ganske vanlig. Jeg dro med meg min nårværende kjæreste hjem fra byen en helg. Fikk ikke nr hans eller noe. Men så fant jeg han på nettet, på firmasiden faktisk. Jeg sendte mail til han på JOBBMAILEN hans. Å jeg svettet konstant i to dager før han svarte meg. Følte meg såååå idiot, men jeg likte han så sykt godt. Fikk svar tilbake at fint å høre fra deg bla bla bla. Jeg ringer deg. Pokker tenkte jeg, det var det. Så ringte han etter to uker, jeg var nervevrak. Etter det pratet vi masse, møttes og er kjærester i dag. Han har sagt til meg i ettertid at han hadde nok aldri tatt kontakt med meg, ikke fordi han ikke likte meg men fordi han ikke hadde tørt og trodde ikke jeg var interesser. Nå er jeg utrolig glad for jeg tok initiativet. Det var jeg som "maste" på han de første gangene om å møtes, og fikk han på kroken til slutt. Det er derfor jeg anbefaler deg til å gjøre det samme, for om jeg ikke hadde gjort dette (som jeg aldri har gjort før, og trodde aldri jeg tørte å gjøre) ville jeg aldri vært sammen med han. Og han er virkelig mannen i mitt liv En liten solskinnshistorie som kanskje kan mote deg opp litt :gjeiper: Åh, det var en skikkelig solskinnshistorie ja! Takk for det! Det var utrolig modig gjort av deg da, og så itillegg til jobbmailen hans. Men det med at han ikke hadde tatt kontakt med deg fordi han ikke trodde du var interessert - han det gjelder for min del har vel forstått at jeg er interessert nå vel? Og nå har jo jeg på en måte tatt første steget, så blir det ikke litt masete dersom jeg er den som tar kontakt IGJEN? Hva gjorde dere forresten på på de første datene deres?
solskinne Skrevet 13. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2011 (endret) Forresten så var det noe jeg tenkte på. Endret 13. april 2011 av solskinne
Personlig12 Skrevet 13. april 2011 #9 Skrevet 13. april 2011 Åh, det var en skikkelig solskinnshistorie ja! Takk for det! Det var utrolig modig gjort av deg da, og så itillegg til jobbmailen hans. Men det med at han ikke hadde tatt kontakt med deg fordi han ikke trodde du var interessert - han det gjelder for min del har vel forstått at jeg er interessert nå vel? Og nå har jo jeg på en måte tatt første steget, så blir det ikke litt masete dersom jeg er den som tar kontakt IGJEN? Hva gjorde dere forresten på på de første datene deres? Han min, det tok noen dater til før han sjønte jeg var interessert i et forhold da. Men han er litt treg av seg Første gang vi møttes var litt teit igrunn, jeg ringte til han midt på natta å ba han komme. Hihi han kom da, og vi hadde en fin søndag. Det anbefaler jeg dog ikke, men den ordentlige daten vår var at jeg inviterte han hjem til meg, så laget jeg mat faktisk. Stolt øyeblikk. Ang sokken, jeg hadde gått å kjøpt et par nye sokker til han, gitt de til han å sagt på en søt måte at jeg syns du fortjener et nytt par med sokker
solskinne Skrevet 13. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 13. april 2011 Han min, det tok noen dater til før han sjønte jeg var interessert i et forhold da. Men han er litt treg av seg Første gang vi møttes var litt teit igrunn, jeg ringte til han midt på natta å ba han komme. Hihi han kom da, og vi hadde en fin søndag. Det anbefaler jeg dog ikke, men den ordentlige daten vår var at jeg inviterte han hjem til meg, så laget jeg mat faktisk. Stolt øyeblikk. Ang sokken, jeg hadde gått å kjøpt et par nye sokker til han, gitt de til han å sagt på en søt måte at jeg syns du fortjener et nytt par med sokker Såpass ja! Har mye å lære av deg merker jeg Hehe, kanskje jeg skulle ha kjøpt nye sokker til han ja. Men du mener at jeg bør gi de til han selv? Jeg kan ikke bare gi de på en annen måte, og så skrive en søt lapp eller noe?
Personlig12 Skrevet 13. april 2011 #11 Skrevet 13. april 2011 Såpass ja! Har mye å lære av deg merker jeg Hehe, kanskje jeg skulle ha kjøpt nye sokker til han ja. Men du mener at jeg bør gi de til han selv? Jeg kan ikke bare gi de på en annen måte, og så skrive en søt lapp eller noe? Hehe, litt flaks også da Kommer litt ann på hvilken type han er, noen gutter syns slike ting er veldig søtt og sjarmerende, mens andre ville stusset litt over det. Kanskje du kjenner han litt og kan anta om han hadde syns det var sjarmerende eller? I tilfellet kunne du gitt det til kompisen hans, eller kanskje han hadde syns det var litt flaut? Om kompisen igjen er en "idiot" som kanskje ville flirt av dette. Jeg tror kanskje jeg hadde holdt kompisen unna dette. Har du tlf nr hans? Ta bildet av sokken, og skriv noe som, Hallo her er det en ensom sokk... Bruk litt humor, det kommer du langt med.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #12 Skrevet 13. april 2011 Jeg er i samme situasjon som deg! Var med en fyr hjem ei helg, også viste det seg at vi hadde flere like interesser også. Han kontaktet meg på facebook-chatten og sa det var synd jeg ikke ble over litt lengre. Antar at han kun var ute etter en ons, men når han chatter med meg så er han virkelig ivrig. Har dessverre ikke så mye tips siden jeg sliter med det samme selv. Jeg har hvertfall tenkt å la han ta initiativ først...
solskinne Skrevet 14. april 2011 Forfatter #13 Skrevet 14. april 2011 Jøss, så merkelig at de første innleggene jeg skrev har forsvunnet? Pleier det å skje? Til Anonym; Du er i en LITT mer optimistisk situasjon da, din fyr tar iallefall kontakt med deg :-) Jeg har fortsatt ikke hørt noe, og han er på chatten samtidig som meg hele tiden.. *Gir opp*
MissStiles Skrevet 15. april 2011 #14 Skrevet 15. april 2011 Såpass ja! Har mye å lære av deg merker jeg Hehe, kanskje jeg skulle ha kjøpt nye sokker til han ja. Men du mener at jeg bør gi de til han selv? Jeg kan ikke bare gi de på en annen måte, og så skrive en søt lapp eller noe? Synes det høres ut som en god idè. Skrive en liten hilsen på en lapp! Samme med et par nykjøpte sokker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå