Gå til innhold

Unger som spytter etter biler

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Vet ikke om dette kan løses i det hele tatt jeg, men jeg har ikke unger sjøl, så aner ikke hvordan jeg (eventuelt) skal gripe dette an.

Bor like ved noen barneskoler. Og det er en gjeng med unger som har funnet en ny hobby - spytte etter biler og syklister.

Dette plager forsåvidt ikke meg i det hele tatt. Men jeg har selv blitt truffet av en spyttklyse da jeg skulle sykle til skolen. Jeg reagerte med forbannelse, og klikket vel regelrett i vinkel på de forskrekkede gutta. Angret litt etterpå, men da var de vekk.

Men de har altså ikke sluttet. Det er den samme gjengen, og jeg ser dem ofte til/fra skolen. De står akkurat i veikanten, og dette er en svært trafikert vei. Et lite dytt, og de kan ende i veibanen.

Jeg understreker igjen at jeg ikke har noe med dette, men hva skal man gjøre da? Stå å se på at de bedriver "hobbyen" sin med fare for å tryne ut i veien???

Jeg vet ikke hvor de bor, hvilken skole de går på e.l. Jeg tipper de går et av de siste årene på barneskolen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg tatt kontakt med den/de nærmeste barneskolen(e) så kan rektor ta det opp på generelt grunnlag.

AnonymBruker
Skrevet

Stå utenfor og vent til de er ferdige på skolen en dag, og spytt på deres sykler!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring politiet og be dem ta en prat med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...