Miracl3 Skrevet 3. november 2003 #1 Skrevet 3. november 2003 Hva er det neste som står på planleggingslisten din ?
Gjest Tex Skrevet 4. november 2003 #2 Skrevet 4. november 2003 Ligger så godt an at jeg har ikkeno som er presserende. Undertøyet mitt kommer denne uken, og sløret er snart ferdig. Jeg hadde som mål at alt mitt utstyr skulle være ferdig før jul, og det blir det. Det neste er å oppdatere gjestelista, vi sender ut invitasjoner seks uker etter jul så da må alt være i orden. Så det neste blir vel egentlig å skaffe klær til brudgom og brudesvenn+ brudens far.
Engel Skrevet 4. november 2003 #3 Skrevet 4. november 2003 Ringe sorenskriveren og høre om det er mulig å bli viet den dagen lokalet vårt er ledig, og høre om det er mulig å foreta vielsen et annet sted enn på kontoret der... Det bør skje i dag faktisk.... :o
Gjest Madley Skrevet 4. november 2003 #4 Skrevet 4. november 2003 Skal ut imorgen å se på kjole tl kjæresten..Og det er jo et stykke arbeid i seg selv...Jenta har jo prøveromsskrekk! Tror dere man får låne med seg hjem å prøve? Ellers så må jeg ut å handle bh :evil: :evil: Som jeg hater! for jeg finner aldri noe :D Forresten så er invitasjonene delt ut nå!
jea Skrevet 4. november 2003 #5 Skrevet 4. november 2003 Driver å ordner innbydelser,venter på kjolen min..Eller tar jeg det med ro..Er i go rute
nessi Skrevet 4. november 2003 #6 Skrevet 4. november 2003 Burde vel begynne å tenke på å finne meg sko. Kjolen er bestilt, og jeg bør ha funnet sko når den skal prøves, for å se lengden. Ellers har jeg tenkt å kjøpe inn materiale for å lage innbydelser snart, slik at jeg og forloveren min kan ta en kveld med en rødvinsflaske og kortlaging. Mulig jeg drøyer dette til etter jul. Det meste er heldigvis i boks :D
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 4. november 2003 #7 Skrevet 4. november 2003 Mitt neste trekk blir å finne kjole samt å få satt i gang med trykkingen av invitasjonene. Målet var å ha invitasjonene klare før vi går inn i 2004. Men vi får se... :D
April Skrevet 4. november 2003 #8 Skrevet 4. november 2003 Musikk og bestille bryllupsreisen er det neste på min liste! Aner ikke hva slags musikk vi skal ha og samboer har egentlig fått denne oppgaven, men ingenting skjer, så jeg tror jeg får ta over selv snart!!
Ingeborg Skrevet 4. november 2003 #10 Skrevet 4. november 2003 Eksamen er neste på lista mi... bortsett fra det får jeg kjolen i hus denne uka. Neste er nok å fikse fotograf, og så er det skoprøving og invitasjoner.
momo Skrevet 4. november 2003 #11 Skrevet 4. november 2003 Det viktigste for meg nå blir å finne brudekjole. Og det er vel det største prosjektet. Jeg er superser, så jeg håper jeg snart finner noe. Har bare vært i de lokale brudesalongene, der var det ikke helt det store, så jeg må nok til Oslo og se litt.
Gjest agurk Skrevet 4. november 2003 #12 Skrevet 4. november 2003 Om en halvtime drar jeg og tar mål til kjolen min! Og så MÅ jeg finne ut av det med middagen. Helst i dag det og.. :-?
Pusekatt Skrevet 4. november 2003 #13 Skrevet 4. november 2003 -lage bordkort -lage middagsplan (hurra, storesøs skal være toastmaster, sa ja igår!) -finne servitører -bestille frisørtime -skrive handleliste til mat og drikke -finne antrekk til poden (9 år) -sortere musikk Pokker, er faktisk en del del igjen :o
9na Skrevet 4. november 2003 #14 Skrevet 4. november 2003 Lage invitasjonene (jeg og kjæresten min gjør det sammen) og lage endelig gjesteliste. Finne ut hvordan i all verden jeg skal ha håret og hva slags slør jeg skal ha Og vente på kjolen min (begynner på bli litt utålmodig, selv om den ikke skal komme før i januar...)
Arwen Skrevet 4. november 2003 #15 Skrevet 4. november 2003 Det neste jeg skal gjøre er å bestille sko og undertøy.
9na Skrevet 4. november 2003 #16 Skrevet 4. november 2003 Det neste jeg skal gjøre er å bestille sko og undertøy. Og det undertøyet er så fint! :D Jeg må bare si det igjen, jeg Arwen. Gled deg til du får det!
Arwen Skrevet 4. november 2003 #17 Skrevet 4. november 2003 Og det undertøyet er så fint! :D Jeg må bare si det igjen, jeg Arwen. Gled deg til du får det! Gleder meg enda mer når du iser sånt, :D utålmodig
9na Skrevet 4. november 2003 #18 Skrevet 4. november 2003 Skjønner godt at du er utålmodig. Selv klarer jeg ikke å la mitt ligge i fred, jeg har prøvd det minst ti ganger siden jeg kjøpte det. :oops: Det går sikkert fint å bestille det over nett, Victoria´s Secret er jo et stort og seriøst firma!
HanneB Skrevet 4. november 2003 #19 Skrevet 4. november 2003 Jeg har roet ting litt ned- er jo så lenge til...... Men nå har forlover'n min lurt på når vi skal se på kjoler :D Det neste som må gjøres: sette opp gjesteliste sende preinvitasjon??? finne kjole, sko, slør?, undertøy finne en kokk/kokke finne ut hva vi gjør med musikk (er det mange som skal ha live?) finne bryllupsmarsj, inn/ut solostykke i kirken toastmaster transport fra kirke til festlokale transport for gjester fra kirke til festlokale puh det er mye igjen, men føler at jeg har god tid???
Bente Skrevet 4. november 2003 #20 Skrevet 4. november 2003 Venter forøvrig på kjolen min, eller er de neste trekk i jula. Da skal dette ordnes: - Ordne med blomsterdekoratører (brudebuketten ++) - Ordne frisør - Fikse lokale - HAndle inn duker, sevietter og engangsutstyr. - Prøvesminking - Ordne med inn og utgangsmarsj + solostykke i kirka - Transport fra frisør-kirka-fotograf-festlokalet - Menyen skal gjøres ferdig - Oversikt over alkohol som skal handles inn skal være klar. - Hente skoa - morgengave til min kjære fikses 22.des Dette var endel ja...skal nok klare dette på 12 dage....eh...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå