lillesky Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Jeg fikk farget håret mitt hos frisør, og det ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg. Den blonde fargen er altfor gul (etter min smak), jeg liker best kalde og det var det jeg skulle ha. Men uansett, hvordan får jeg vekk det gule? Har kjøpt lilla-sjampo fra John Frieda (på Vita), bare vasket en gang uten at det har gitt noen endring. Noen gode tips? Kan ikke farge over heller, siden jeg har striper i flere nyanser.
Kelsier Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Lillashampooer har først effekt etter noen gangers bruk, evnt. kan du la den stå i en stund. Dersom frisøren din har gitt deg en stygg farge burde du gå tilbake og klage. Da bør de fikse det gratis
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Jeg er så irritert på frisører som ikke klarer å få en fin blond farge, er grunnlaget der så blir ikke håret gult!!!! Brukte selv 3000 kroner forrige måned på å rette opp, vil ikke gå rundt med gult hår, gikk ikke tilbake til hun første frisøren fordi hun rett og slett ikke forstod hva jeg mente... men det er veeeldig irriterende, gjør jeg ikke jobben min må jeg gå-mens frisører de kan ødelegge hår uten at det får konsekvenser. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå