Mr.F Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Kom over denne på nettet. kanskje noe som kan være inntresant for enkelte. Skeptisk til salver selv. men frister meget og teste ut. Om å holde ut lenger Hei, veldig bra side, ville bare komme med et tips til de som vil holde ut litt lenger i senga, bruk et reseptfritt middel kalt Xylocain, det er lett bedøvende der man smører på, smør litt på penis og du holder ut lenger før utløsning! Hei Hyggelig at du er fornøyd med siden vår. Har faktisk tatt opp dette med bruk av Xylokain før og legger ved spørsmål og svar fra den gangen. Xylokain skadelig? Hei, jeg har slitt med tidlig utløsning, men etter å ha søkt på nett fikk jeg høre om Xylokain. Dette er et mildt og reseptfritt smertestillende middel som bedøver det området det kommer i kontakt med, også penis hodet. Noe som gjør at jeg gikk fra å komme med engang jeg kom inn i jenta til at jeg kunne vare lenge. Hvis jeg ronker først kan jeg vare nesten så lenge jeg vil. Følelsen av orgasme er ikke noe særlig forskjellig den heller. Anbefaler alle som sliter med tidlig utløsning å prøve dette hvis start- stopp teknikker og lignende ikke fungerer for dere. Spørsmålet mitt er hvorfor dere ikke anbefaler folk å prøve dette, er det skadelig på noen vil jeg gjerne vite om det siden jeg bruker det hver gang jeg har sex. Hei. Skulle veldig gjerne si: Bare kjør på! Så deilig det er å finne noe som virker! Men jeg har prøvd å undersøke litt angående langvarig/hyppig bruk av Xylokain på hud/slimhinner og det finnes ikke noe (eller nok) dokumentasjon på dette. Det betyr at man ikke vet nok om eventuelle bivirkninger til at vi kan gå ut å anbefale å bruke Xylokain på denne måten. Jeg vet at Durex og Condomi har en kondom som inneholder lokalbedøvende spesialglidemiddel, som bedøver penishodet, eller gjør det mer utholdende. Men jeg vet heller ikke nok om dette kondomet til å si noe om eventuelle bi- eller skadevirkninger etter lang tids bruk. Det man skal være litt oppmerksom på er om man eventuelt kan være allergisk mot det lokalbedøvende middelet som brukes og om man ikke bruker kondom - om eventuelle partnere kan være allergisk. Man bør jo også naturligvis være forsiktig med oralsex når man bruker lokalbedøvende midler på penishodet. Anbefalingen blir vel da at man bruker dette med måte. helsesøster.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Husk at det er ikke bare deg selv du bedøver når du putter noe med xylokain på inn i hennes skjede. Hun kan nemlig også få nedsatt følelse/bedøves og få problem med å bli tilfredstilt.. Så et hallejuja-middel? Nei. 2
Mr.F Skrevet 13. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2011 Ser den ja. men om en kommer meget hurtig. og hun normalt kan det jo utlignes litt. OG selfølgelig er det ikke bare og kjøre på. uten at begge parter er innformert.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Kanskje ta på middelet og så en kondom utenpå, da får jo ikke kvinnen det i skjeden.
Gjest tihi Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Husk at det er ikke bare deg selv du bedøver når du putter noe med xylokain på inn i hennes skjede. Hun kan nemlig også få nedsatt følelse/bedøves og få problem med å bli tilfredstilt.. Så et hallejuja-middel? Nei. Ja for ALT handler jo alltid om henne...Skjønner godt hvorfor mange menn velger å bli players, så de kan stikke så fort de har kommet. Husker seualundervisninga på skolen, handlet mest om hvordan gutter best skulle tilfredsstille en kvinne. Syns dere kan varme opp selv, onanere dere selv og la gutten stige på når dere er like unna en orgasme.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Ja for ALT handler jo alltid om henne...Skjønner godt hvorfor mange menn velger å bli players, så de kan stikke så fort de har kommet. Husker seualundervisninga på skolen, handlet mest om hvordan gutter best skulle tilfredsstille en kvinne. Syns dere kan varme opp selv, onanere dere selv og la gutten stige på når dere er like unna en orgasme. Nå var vel poenget at han ville holde så lenge at han kunne bli en god elsker---for å tilfredstille henne--- Så da blir dette utsagnet litt...dumt. Opplysningen var nemlig til en orientering om at det kan bli vesentlig vanskeligere å tilfredstille henne dersom han bedøver henne så han kan holde lenger. Kanskje kommer hun da ikke i det hele tatt. Lykke til. Kondom gir vel i seg selv nedsatt følsomhet, så behovet for lokalbedøvelse, som for øvrig er den samme som tannleger gir før de trekker tenner- da må behovet være riimelig prekært og middelet ville sannsynligvis gis deg av legen din.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 Nå var vel poenget at han ville holde så lenge at han kunne bli en god elsker---for å tilfredstille henne--- Så da blir dette utsagnet litt...dumt. Opplysningen var nemlig til en orientering om at det kan bli vesentlig vanskeligere å tilfredstille henne dersom han bedøver henne så han kan holde lenger. Kanskje kommer hun da ikke i det hele tatt. Lykke til. Kondom gir vel i seg selv nedsatt følsomhet, så behovet for lokalbedøvelse, som for øvrig er den samme som tannleger gir før de trekker tenner- da må behovet være riimelig prekært og middelet ville sannsynligvis gis deg av legen din. Meningen var altså å skrive: Om han bedøver seg selv med xylokain når han forsøker å holde ut lengre før han spruter, som får den uplanlagte bivirkningen at hun også blir bedøvet, og kanske ikke kjenner noe eller kommer i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2011 #8 Skrevet 14. april 2011 Kanskje ta på middelet og så en kondom utenpå, da får jo ikke kvinnen det i skjeden. Det måtte jo være et viktig poeng, men når han ikke kjenner noe pga lokalbedøvelsen og kondomet, hva er da poenget med å ha sex? For øvrig hadde helsesøsteren i hovedinnlegget et godt svar, som jo også er gjengitt.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2011 #9 Skrevet 14. april 2011 Ja for ALT handler jo alltid om henne...Skjønner godt hvorfor mange menn velger å bli players, så de kan stikke så fort de har kommet. Husker seualundervisninga på skolen, handlet mest om hvordan gutter best skulle tilfredsstille en kvinne. Syns dere kan varme opp selv, onanere dere selv og la gutten stige på når dere er like unna en orgasme. Det du sier her var vel en løsning som godt kan prøves før man trår til med lokalbedøvelse... Hva er i veien for at gutten også er med å stimulerer hennes klitoris før han stiger på mot slutten??? Inn-ut action er ikke alfa og omega for en kvinne, noe wannabe alpha-males burde lære seg.
Gjest Steganoz69 Skrevet 14. april 2011 #10 Skrevet 14. april 2011 (endret) Lykke til med samtalen og tråden. Ingen vits å foreslå eller å diskutere når de hele går ut på å måtte ha rett. En konstruktiv diskusjon er å sammen finne ulike alternativer og diskutere for og imot og hva og hvorfor. Saknes vilje til saklig samtale. Minner mest om forum for kranglelystne. Agresiv krangel og fanati er ikke riktig min stil, så jeg overlater tråden til dere. Lykke til da. Endret 14. april 2011 av Steganoz69
Gjest Katten. Skrevet 14. april 2011 #11 Skrevet 14. april 2011 Slutt å foreslå operasjoner med stor risk for komplikasjoner, og hvor det er 50/50 om sexlivet kommer til å bli bedre, eller betraktelig verre. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. april 2011 #12 Skrevet 14. april 2011 Det er jo så turn ON med menn som spruter fort. Hvorfor ødelegge det på kvinner som mener dere er for raske på avtrekkeren? TØV!
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2011 #13 Skrevet 14. april 2011 Om det virkelig er et problem, så ta bort forhuden. Sex blir bedre en noengang for begge to. (Å onanere går supert etter forhuden er tatt bort, men ikke så fristende. Så sum sumarum er allt bra.) Du får mye bedre kontroll over når du kommer og dama kommer mer/flere ganger også. Prater ikke bare på bakgrunn av egen erfaring, men på tusner av andre. Gjorde dette selv av egen begjæring (Ikke medisinsk grunnlag.) som 30 åring, er nå 41. De som er imot de er di som mangler erfaring fra begge deler, men sånn er de alltid i alle slags samtaler. Bilde fjernet iht reglene om kopirett Bond, mod For noe vås. Har hatt kjærester med forhud og er nå i fast forhold med en som er omskåret. Jeg kommer hverken mer eller bedre.Kjærestenes prestasjoner varierer med hvordan de selv er mentalt og hva de har instilt seg på å få til/graden av kontroll det har lært seg opp igjennom livet. Det varierer også stort i forhold til dagsformen. En uomskåret mann kan holde i tre kvarter, mens en som er omskåret kan komme tre sekunder før han får ned buksa, dersom han er tilstrekkelig oppgiret og kåt. Menn som har vært omskåret fra de var 8 dager gamle har skjelden noen oppplevelse av å være mindre følsom, siden de ikke kejnner til noe annet. Og de kan fint miste kontroll over utløsningen etter tre minutter dersom de er i det humøret. Så disse tusner av andre som du påstår at støtter deg tror jeg bare finnes i ditt eget hode... Du vil nemlig at det du påstår skal stemme, noe det mest sannsynlig ikke gjør.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2011 #14 Skrevet 14. april 2011 Gjorde dette selv av egen begjæring (Ikke medisinsk grunnlag.) som 30 åring, er nå 41. Luer på hvordan dette kan stemme, siden ingen leger i landet er villige til å utføre unødvendige kirurgiske inngrep,- som gir risiko for infeksjon, smertelidelser i etterkant, dannelser av arrvev som vanskeliggjør reisning m. m... Legene avviser nemlig å foreta omskjæring "på begjæring", av nevnte grunner.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2011 #15 Skrevet 14. april 2011 Slutt å foreslå operasjoner med stor risk for komplikasjoner, og hvor det er 50/50 om sexlivet kommer til å bli bedre, eller betraktelig verre. Sexlivet blir mest sannsynlig ikke bedre, uforandret eller ødelagt.
Gjest Steganoz69 Skrevet 14. april 2011 #16 Skrevet 14. april 2011 Lykke til med samtalen og tråden. Ingen vits å foreslå eller å diskutere når de hele går ut på å måtte ha rett. En konstruktiv diskusjon er å sammen finne ulike alternativer og diskutere for og imot og hva og hvorfor. Saknes vilje til saklig samtale. Minner mest om forum for kranglelystne. (Gjelder ikke alle her inne på tråden.) Agresiv krangel og fanati er ikke riktig min stil, så jeg overlater tråden til dere. Lykke til da.
Gjest Katten. Skrevet 14. april 2011 #17 Skrevet 14. april 2011 Sakser svaret mitt fra en annen tråd med samme tema: Om det er bedøvende, mister ikke bare du følelsen - men fruen din óg (om dere ikke bruker kondom). Prøvde en gang en sånn "Rock Hard Cream" for moroskyld. Mistet fullstendig følelsen i hele penis. Hadde ikke sjans til å komme, selv om jeg skulle blitt sugd av et sort hull. Vil heller ikke anbefale omskjæring, grunnet komplikasjoner. Det finnes dog noen andre triks du kan prøve: - Ved å løse matematikk i hodet ditt, vil du ikke være mentalt til stedet -> lengre tid før du kommer. - Om du strammer forskjellige muskler hardt, f.eks. leggmusklene og lårene, vil dette også hjelpe. - Bytter du ofte stillinger, tempo og vinkel på penetrering, vil du stimulere penis på forskjellige måter. Så lenge du ikke bytter til en som stimulerer deg enda bedre, vil dette hjelpe på. - Du kan også lære deg å bli multiorgasmisk. Tror boka het The Multiorgasmic Man, som var den letteste å få uttelling på (tren PC-muskelen som faen!). - Du kan stoppe opp for å gi henne oralsex osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå