Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-) Jeg har litt problemer med selvangivelsen min.

Jeg har siden medio juni vært syk. Og i den forbindelse hatt store utgifter.

Utgiftene beløper seg på mellom 20000 og 30000,- fra medio juni og ut året..

Håper noen kan hjelpe meg med disse spørsmål:

1.Hvor på selvangivelsen skal man føre dette? Jeg har fått attest fra legen min.

2. Jeg har prøvd å sjekke, stemmer det at man skal føre det på særfradrag punkt 3.5??

Håper noen vet:-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei:-) Jeg har litt problemer med selvangivelsen min.

Jeg har siden medio juni vært syk. Og i den forbindelse hatt store utgifter.

Utgiftene beløper seg på mellom 20000 og 30000,- fra medio juni og ut året..

Håper noen kan hjelpe meg med disse spørsmål:

1.Hvor på selvangivelsen skal man føre dette? Jeg har fått attest fra legen min.

2. Jeg har prøvd å sjekke, stemmer det at man skal føre det på særfradrag punkt 3.5??

Håper noen vet:-)

Ja. Husk å føre opp bussutgifter hver gang du har vært til lege,beh,apotek. Buss t-r utgjør mye penger. husk å legge ved alle kvitteringer du har. Eller sannsynliggjør du resten. Eks bussutgifter

Skrevet

Så bra! Jeg har alle kvitteringer, bortsett fra buss. Visste ikke at de kunne trekkes fra også.. Men da går de også! TOPP :)

Men det er i punkt 3.5?

Tuuuusen hjertlig takk :smilyblomst:

AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Jeg har alle kvitteringer, bortsett fra buss. Visste ikke at de kunne trekkes fra også.. Men da går de også! TOPP :)

Men det er i punkt 3.5?

Tuuuusen hjertlig takk :smilyblomst:

Selvfølgelig hører de med. du må jo komme deg til lege,beh,apotek osv. Jeg hadde ikke kvtteringer jeg heller,men førte de opp. Skal si det ble summer ut av det.

Jeg fikk utskrift fra apotekene jeg hadde vært på,slik så jeg datoene jeg hadde vært der. Så så jeg på egenandelskortet når jeg hadde vært til lege,beh,men nå er det slutt på det. Nå får du be om utskriv fra legen,beh de dagene du har vært der.

Ikke mange som tenker på disse utgiftene

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...