AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #41 Skrevet 3. mai 2011 Jeg synes det er uhøflig. Men hvis noen velger å invitere alle kollegaene sine + alle venner i utdrikningslaget, så kan jeg skjønne at alle de ikke blir invitert til selve bryllupet. Men slikt hadde ikke jeg gjort selv. Jeg synes det er frekt å invitere noen til kun utdrikningslag, og ikke i bryllup. En underlig og lite sosial "trend". For mange er det tydeligvis om å gjøre å bare raske sammen flest mulig folk for å ha et utdrikningslag. Hvis personen ikke er verdig en invitasjon i selve bryllupet (om så ikke på kaffe en gang), så forstår jeg virkelig ikke meningen med at de deltar på et utdrikningslag heller. Jeg valgte et lite bryllup med kun nærmeste familie tilstede. Mine venninner ville gjerne ha utdrikningslag for meg likevel, selv om jeg sa det ikke var nødvendig. Frekt? Uhøflig? Meningsløst?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #42 Skrevet 3. mai 2011 Jeg fikk beskjed av min forlover å holde av 20 plasser i bryllupet til de som var med på utdrikningslaget. Da hadde hun allerede fått liste over de som skal inviteres. Gjesteantallet gikk da opp fra ca 30 til 50 pga dette, og sprengt budsjett..
fruBeist Skrevet 3. mai 2011 #43 Skrevet 3. mai 2011 Jeg fikk beskjed av min forlover å holde av 20 plasser i bryllupet til de som var med på utdrikningslaget. Da hadde hun allerede fått liste over de som skal inviteres. Gjesteantallet gikk da opp fra ca 30 til 50 pga dette, og sprengt budsjett.. Hvorfor skulle din forlover bestemme at du nesten skulle fordoble antallet gjester i bryllupet ditt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå