Gjest Hikken Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Er det noen her som har peilig på hvilke av HTC telefonene som er best? Ønsker meg veldig en HTC Incredible S, men har hørt at Legend visstnok skal være bedre
MissStiles Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Henger meg på her. Har lyst på den tlf selv.
Henkie Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 (endret) Kan desverre ikke hjelpe, for jeg har iphone, men jeg har et Tips. skriv "Er iPhone verdens beste telefon?" i emnet. DA kommer HTC entusiastene på banen :-) Endret 17. april 2011 av Henkie
Gjest Hikken Skrevet 17. april 2011 #5 Skrevet 17. april 2011 Kan desverre ikke hjelpe, for jeg har iphone, men jeg har et Tips. skriv "Er iPhone verdens beste telefon?" i emnet. DA kommer HTC entusiastene på banen :-) Hahahha det så jeg Kanskje jeg skulle stilt spørsmålet om hva som var best mellom Iphone og THC Incredible?
Shantee Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Å si hvilken HTC telefon som er den beste er kanskje vanskelig, men jeg kan i alle fall anbefale HTC Det eneste negative er at Incredible S leveres med Froyo men har hørt det skal oppdateres til Gingerbread snart (jeg foretrekker Gingerbread selv). Anbefaler deg heller å søke etter tester av mobiltelefonen der du kan lese nærmere om spesifikasjonene, og hva som passer deg best.
Konstantin Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 Legend er litt utdatert. Ville heller satset på s da. Vil anbefale deg å holde deg unna HD og wildfire, men utover dette er det nestn et fett.
Konstantin Skrevet 18. april 2011 #9 Skrevet 18. april 2011 Desire er super mobil det! Dårlig batteritid, men veldig bra ellers!
Crash Skrevet 20. april 2011 #11 Skrevet 20. april 2011 Det kommer en ny HTC Desire S. Den ser veldig bra ut
DBM Skrevet 20. april 2011 #13 Skrevet 20. april 2011 (endret) Legend ville jeg aldri vurdert. Største minus med ordinær Desire er at den har veldig lite intern lagringsplass. Mye kan legges på minnekortet, men noe tvinges du til å ha lagret på telefonen. Musikk og bilder legges på minnekortet, men av det som lastes ned fra markedet må noe lagres på telefonen. Edit: jeg snakker om en tlf som ikke er rootet. Har hørt at mer, eller alt, kan lures over på minnekortet hvis du rooter telefonen. Men hvis du skal roote bør du sørge for å få hjelp av noen med peiling. Endret 20. april 2011 av DBM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå