Gå til innhold

Middagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryllupsmiddagen vår begynner 16.30, og vi håper på å være ferdig klokken 20.00 da kaffegjestene kommer. Regner med det blir ca 70 til middag,men vet ikke riktig enda.

Vi har prøvd å organisere slik at det er få og korte taler. I utgangspunktet ingen sanger,kansje en..Lar dette seg gjøre tidsmessig? :sjenert:

Vi ønsker ikke en lang middag der folk må sitte til bord i en hel evighet,men heller en god å lang fest :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at tiden du har satt opp vil fungere utmerket. Normalt tar middagen 3-4 timer, noe mer enn det blir for lenge. Men jeg ville satset på 3 timer om jeg var deg. Fått kontroll på taler ol. og satt opp en plan for middagen med pauser og alt som er. Er greit å ha den halv timen ekstra før kaffegjestene kommer.

Skrevet

Middagen vår begynner ganske sent, rundt 1800-1830. Vi har tenkt å være litt strenge på det at under middagen skal det bare være brudens far, brudgom, brud og brudgommens far som holder taler, og under kaker og kaffe skal forlovere holde tale, og etter det er ordet fritt for alle.

Men vi skal ha forrett, hovedrett, men dropper dessert, og har kakebord istedet for. Vi har heller ingen kaffegjester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...