Gjest odisi73 Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Har du noen gang opplevd en overnaturlig situasjon du vil dele med deg? Det kan være gjenferd,ufoer eller andre ting som ikke stemmer med det jordiske. Jeg syns dette er et interessant tema og ønsker og høre andres opplevelser.
liseanthus Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 jeg så en gang en "stjerne" som beveget seg usannsynlig fort oppover, deretter bortover, vi var 4 stk som så det.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Jeg opplever vær natt at en gjeng grønne menn kommer og tar meg opp til et skip hvor de driver og gjør ting med kroppen min
Wonders Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 ikke med ufo, men andre merkelige og usansynlige ting. Dette har vi snakket mye om under andre tråer her. 1
cyanid Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 telepati, vardøger og telekinese, blant mange andre rare ting mellom himmel og jord! :-D
Yoshi Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 Jepp. Har hørt dyr snakke. Jeg har opp til flere ganger kjent andres smerter på min egen kropp. Har fått råd fra min avdøde mormor og jeg sa se auraen til andre mennesker.
Bodøjenta87 Skrevet 6. mai 2011 #7 Skrevet 6. mai 2011 Jeg har opplevd ånder og poltergeist. Jeg har også sett det jeg er 100% sikker på har vært noe utenomjordisk på himmelen. Og jeg er rimelig kritisk og lite naiv, men dette var helt åpenbart en FO...uten U ja! Hehe.. Anyways, begge gangene har jeg vært sammen med andre, og siste gangen var jeg sammen med min nåværende kjæreste. Begge var utrlig kritiske og lå hele natta og snakka om at det ikke kunne være det (han har også opplevd dette tidligere i Berlin med bandet sitt), men kom frem til at det rett og slett ikke kunne være noe annet. Mitt syn på disse utenomjordiske er at de egentlig bare er her for å passe på. Jeg skulle virkelig ønske man kunne bli respektert når man snakker om dette temaet, men neida. Folk ser på en som en gærning og tenker det er snakk om grønne menn og flyvende tallerkner. Jeg blir litt svett av menneskers fremmedfrykt! 0o
Bodøjenta87 Skrevet 6. mai 2011 #8 Skrevet 6. mai 2011 (endret) Jada, mange som sliter med psykoser osv kan høre dyr snakke osv osv, men ikke alle. Jeg tror ikke Yoshi mener at det f.eks er en Snurresprett som hopper opp i fanget hennes og sier "halla! Åssen går'e?!". Det er vel heller å "forstå" hva dyret mener, og "høre" hva den tenker. Om man gjør det eller ikke vet jeg ikke, for slike evner har jeg ikke. Men jeg kritiserer ikke dette, men blir nysgjerrig. Innlegget er redigert som ledd i rydding. Yvonne (mod) Endret 8. mai 2011 av Yvonne
Yoshi Skrevet 6. mai 2011 #9 Skrevet 6. mai 2011 Er det jeg mener ja. Jeg hører dem ikke på samme måte som jeg hører mennesker prate. Jeg "hører" det de tenker og "ser" bilder de sender meg. Jeg er ikke så dreven på det selv, men det var i den forbindelse at jeg fant ut at jeg kunne kjenne andres smerte på min kropp. Dyrene jeg "pratet" med sendte sin smerte til meg. Prøvde det samme på mennesker og har hatt full klaff hitthil. Jeg har ingen forklaring på hvorfor det er slik, men jeg må bare godta at det går an etter så mange bekreftelser. Jeg blir like forbauset hver gang. Det er så utrolig morsomt!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #10 Skrevet 7. mai 2011 For å bevise dette med å snakke med dyr kan dette ganske enkelt gjøres her på forumet. De som mener de har den evnen sier at det holder med et bilde av dyret og at dyret ikke trenger å være i nærheten. Hvis noen legger ut et bilde av dyret sitt her kan jo folk prøve seg. Eier vet fort om det stemmer eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #12 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har opplevd en rekke hendelser siden en i familien døde - Vi bodde riktig nok under samme tak ettersom denne personen var sengeliggende og trengte hjelp til det meste. Jeg hadde en opplevelse som kun skjer når jeg er alene hjemme. I det jeg ligger meg i sengen om natten så begynner telefonen min på nattbordet å så inn telefon nummre. Dette er riktig nok 1 av fire trådløse hus telefoner som jeg har spred rundt i huset. Uansett så lå telefonen på nattbordet og jeg lukket øynene i ca 5 sec og da starter det. Telefonen begynner å trykke inn en rekke telefon nummre som jeg ikke kjenner til. De første 2 bokstavene er alltid 55 og resten blir som regel 22 og 24 Eks : 55 22 24 22 Det som skremmer meg litt er at dette kan pågå i 30 min til ca 1 time. Og det virker på en måte som om det faktisk er noen som trykker de inn. Det er forskjellige " takter " Noen ganger blir tallene trykket fort inn og andre ganger så går det kansje 3-5 sec mellom hvert tall som blir slått inn. Jeg lenge tenkt at det kan være en feil med telefonen, så jeg tok ut batteriene av den og tenkte at saken var ute av verden. Ettersom jeg liker å ha en telefon ved sengekanten så har jeg tatt inn en av de andre trådløse telefonene, men det samme skjer. Hunden min reagerer også når dette skjer, men jeg er ikke sikker på om det er tastelydene fra telefonen eller om det er noe annet som hun reagerer på. Det er faktisk litt ekkelt når dette først skjer, men jeg bryr meg egentlig lite om det.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #13 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har opplevd en rekke hendelser siden en i familien døde - Vi bodde riktig nok under samme tak ettersom denne personen var sengeliggende og trengte hjelp til det meste. Jeg hadde en opplevelse som kun skjer når jeg er alene hjemme. I det jeg ligger meg i sengen om natten så begynner telefonen min på nattbordet å så inn telefon nummre. Dette er riktig nok 1 av fire trådløse hus telefoner som jeg har spred rundt i huset. Uansett så lå telefonen på nattbordet og jeg lukket øynene i ca 5 sec og da starter det. Telefonen begynner å trykke inn en rekke telefon nummre som jeg ikke kjenner til. De første 2 bokstavene er alltid 55 og resten blir som regel 22 og 24 Eks : 55 22 24 22 Det som skremmer meg litt er at dette kan pågå i 30 min til ca 1 time. Og det virker på en måte som om det faktisk er noen som trykker de inn. Det er forskjellige " takter " Noen ganger blir tallene trykket fort inn og andre ganger så går det kansje 3-5 sec mellom hvert tall som blir slått inn. Jeg lenge tenkt at det kan være en feil med telefonen, så jeg tok ut batteriene av den og tenkte at saken var ute av verden. Ettersom jeg liker å ha en telefon ved sengekanten så har jeg tatt inn en av de andre trådløse telefonene, men det samme skjer. Hunden min reagerer også når dette skjer, men jeg er ikke sikker på om det er tastelydene fra telefonen eller om det er noe annet som hun reagerer på. Det er faktisk litt ekkelt når dette først skjer, men jeg bryr meg egentlig lite om det. Kanskje noen prøver å si deg noe. Har du prøvd å ringe nummeret?? 55 er vel i Bergensområdet? Evt tolke det om til bokstaver som i sms'er? Har ikke opplevd noe overnaturlig, men har hatt en ekkel opplevelse hvor jeg så på et program om brann og brannstiftere på kvelden og ble skikkelig kvalm plutselig. Sov skikkelig dårlig den natten, og når jeg våknet om morgenen fikk jeg beskjed om at et hus som betydde mye for meg var brent ned den natten.
Sweetpea25 Skrevet 7. mai 2011 #14 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har opplevd ånder.. Har sett min bestefar som døde for nesten 20 år siden på rommet mitt... Andre bestefaren min (døde for 9 år siden) kan jeg føle at er rundt oss, ganske ofte. Kjenner av og til tobakkslukta hans i gangen (ingen i familien røyker)... Og har flere ganger sett han i sidesynet sittende ved kjøkkenbordet vårt..
muffin26 Skrevet 7. mai 2011 #15 Skrevet 7. mai 2011 Hvorfor invanderer negative anonymbrukere denne tråden? Hvis dere ikke tror på det så betyr det ikke at INGEN GJØR DET. Synes det rett og slett er frekt å komme med så spydige komentarer. Har dere ikke noe bedre enn dritt å komme med så ikke svar. Jeg har ikke opplevd noe, men jeg tror at det finnes noe der ute. Mamma har opplevd mye. 1
Narn|a Skrevet 7. mai 2011 #16 Skrevet 7. mai 2011 Jeg er ekstremt redd alt som er overnaturlig, men jeg tror fullt ut på det, og min mor har opplevd det mange ganger. Bare jeg leser her om masse overnaturlig, så får jeg tårer i øyene... er redd det skal skje med meg. Hvorfor orker dere gi oppmerksomhet til alle de anonyme brukerne som bare gir negative kommentarer? Ignorer!!!!
Anglofil Skrevet 8. mai 2011 #17 Skrevet 8. mai 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Om man ønsker å diskutere hvorvidt overnaturlige ting finnes eller ikke kan man lage egen tråd om dette. Yvonne (mod) 1
Xaphan Skrevet 8. mai 2011 #18 Skrevet 8. mai 2011 Jeg er ikke sikker på om dette faktisk var noe overnaturlig, men det var en periode hvor jeg hadde veldig mye mareritt, og våknet stadig opp med dype kloremerker på ryggen som ikke var der når jeg la meg. De var midt på ryggen der det er vanskelig for meg å nå til, og jeg hadde dessuten veldig nedbitte negler på den tiden. Det kan godt hende det er en naturlig forklaring på dette, men jeg var veldig redd i de månedene det holdt på. Skjønner fremdeles ikke hvordan kloremerkene havnet på ryggen min.
Gjest Reproductivist Skrevet 9. mai 2011 #19 Skrevet 9. mai 2011 Har du noen gang opplevd en overnaturlig situasjon du vil dele med deg? Det kan være gjenferd,ufoer eller andre ting som ikke stemmer med det jordiske. Jeg syns dette er et interessant tema og ønsker og høre andres opplevelser. Blir vel ikke så mange svar hvis man har som krav at man selv må tro at det har en overnaturlig forklaring. Og får mest bagateller fra overtroiske mennesker. Jeg husker nye hendelser som om det har skjedd før, f eks som om jeg drømte om det eller det skjedde og at jeg glemte at det hadde skjedd inntil en stund etter hendelsen. Nesten hver gang morgenen etter at jeg har drukket nok til å få bakrus: Drømming mens jeg er våken med øynene oppe og ligger i senga og ser gjennom øynene og. Våkner en gang iblant av en ringeklokkelyd i hodet. ++
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #20 Skrevet 9. mai 2011 Min mor var nettop i et slikt utehus i bygda vi er fra. der samlet alle gamle vennene seg og drakk og kosa seg en kveld.. Så fikk hun telefon med ene venninda dagen etterpå at hun hadde sett en gammel mann stå vedsiden av henne. og sa til mamma at hun hadde spurt ei anna venninde om hun hadde sett den mannen som sto vedsiden av mamma. og hun sa ja, hun hadde fått han på bilde (dette var da en som ikke var der selfølgelig) Hun som tok bilde jobber med healing og er en ganske åndelig person.. Mamma sa at før når hun var liten så bodde det en gammel mann der som døde, han var mye syk siste tiden og mamma var en av de som var hos han og hjalp han. Nå er mamma også dødsyk og hadde fått vite det noen uker før den festen. Så vi tror det er han som viste seg for at nå skal han "passe på henne" Hun som tok bilde er vekkreist så hun har ikke fått sett det enda, men er veldig spent på om det er han.. Både småskummelt og rørene synest jeg.. får sett det om noen dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå