Ylvamor Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Noen av fugene i dusjen har blitt mørkere enn de andre, noen som har tips for å få disse lyse slik de en gang var? Har nettopp stått og skuret med en sånn baderomsvasker med såpe fra swiffer pluss tannbørste Men det ser ikke ut til å bli bedre....
Paprica Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Da er det vel kalkbelegg det er snakk om ... Jeg vet ikke sikkert, men har iallfall hatt ok erfaring med å vaske dusjvegger med mikrofiberklut, altså kun vann/mikrofiber. Det tar litt tid hvis det er mye kalk, men det blir fint i hvert fall. Miljøvennlig og helsevennlig også!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Unnskyld, Ylvamor, men jeg leste "vasking av fugler i dusjen"! Tenkte at det var merkelig at det var her på "hus og hage" ...
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Unnskyld, Ylvamor, men jeg leste "vasking av fugler i dusjen"! Tenkte at det var merkelig at det var her på "hus og hage" ... Det gjorde jeg også
Ylvamor Skrevet 14. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2011 he he fort gjort når man bare skumleser tror ikke jeg skal begynne å vaske fugler i dusjen da, men skulle gjerne hatt noen flere tips ang FUGENE i dusjen...
Gjest SnakeOil Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Det er mulig du må kjøre på med syrevask som man bruker for å fjerne lim når når man legger flisene. Det funker garantert, men mulig det innes et mr-muscle produkt som kan ta det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå