Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært ute av arbeidslivet i 4,5 år. Nå har jeg forsåvidt fått meg en tillkallingjobb (avløser i fjøs)

Disse folka skrøt av meg,så nå har jeg fått tilbud hos enda en bonde. Jeg er veldig redd for å gjøre noe feil,og det er så mye tekniske greier,men alikevel bør jeg kanskje takke ja til denne jobben også. Alt som kan puttes på min cv framover nå er vel positivt. Og dette er ikke arbeidstrening gjennom nav,dette er noraml jobb med normal lønn. Jeg vil virkelig ikke at nav skal plassere meg et sted.

Ganske utrolig at folk vil ansette meg,men de vil vel gi meg en sjanse. Jeg er så utrolig glad jeg slipper det jobb intervjuet og de papirene,det gjør meg motløs i forbindelse med å komme i jobb igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet

Do it!

Jeg er nesten misunnelig, kunne gjerne tenkt meg å jobbet i fjøs en periode! :jepp:

Skrevet

hehe,misunnelig faktisk

Skrevet

Hvorfor spørre her inne om du skal takke ja til een jobb?

Skrevet

Go for it! Ingenting er bedre enn å få jobb pga omtale fra andre, et godt rykte sprer seg!Når det kommer til tenkiske dupeditter og praktiske ferdigheter; spør når du lurer, og gi deg selv tid til å lære. Ingen forventer vel at du skal hoppe inn i en jobb og beherske alt fra dag en.

Og jeg er også litt misunnelig; kunne godt tenkt meg å prøve å jobbe i fjør og på gård, men jeg får neppe muligheten til det.

Gjest Silvermist
Skrevet

hehe,misunnelig faktisk

M-hm :jepp:

Kuer er ålreite dyr, griser også :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...