Gjest Månestøv Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Tenker på å kjøpe meg en ny telefon som jeg kan surfe litt med når jeg er på farten. Har kikket litt rundt men synes abonnementene er lite oversiktlige og det er vanskelig å finne fram til hva som er best/rimeligst. Så lurer derfor på om noen har noen erfaringer å dele med meg ang. hvilke mobiler og abonnementer som er gode.
Shantee Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Først og fremst, er det en billig telefon du er ute etter? I hvilken prisklasse da? Er du ute etter en billig men bra telefon har jeg hørt mye bra om ZTE Blade, som kan konkurrere med de dyrere Android-telefonene og prisen er rundt 1000 uten abonnement. Generelt kan jeg anbefale HTC sine mobiler.
Bellamy Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Jeg betalte en gang 1500kr for en iPhone med samme abonnoment som jeg hadde fra før av. Så lenge man ikke kjøper de nyeste modellene av iPhone kan man få de til en billig penge
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Jeg betalte en gang 1500kr for en iPhone med samme abonnoment som jeg hadde fra før av. Så lenge man ikke kjøper de nyeste modellene av iPhone kan man få de til en billig penge Men de gamle modellene er jo dårlige 1
Gjest Månestøv Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Tusen takk for svar! Tenker opp til ca 1500, gjerne med binding, men da til et ok abonnement
Shantee Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 LG Optimus 2x Her er månedsprisen 239 og det er inkludert 500mb pr måned. Minuttpris og sms er veldig billig. Dette er jo i utgangspunktet en dyr telefon, men dette abonnementet er jo overkommelig. Da betaler du 1495 kontant og 239 i 12 måneder. HTC Desire HD En toppmodell som kom ut i høst som kan fås nå for 700 med samme abonnement som på LG Optimus 2x. ZTE Blade Uten abonnement til 1495.
Bellamy Skrevet 13. april 2011 #7 Skrevet 13. april 2011 Men de gamle modellene er jo dårlige Dårlig og dårlig. Kommer vel an på hva man legger i det ordet. Min har fungert som bare juling, aldri blitt ødelagt, treg eller noe. Og jeg bruker den MYE. Har hatt andre telefoner tidligere som er brukt likedan, og som ikke holdt like lenge som den gamle iPhone'n Så jeg syns absolutt ikke den har vært dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå