AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Jeg har fått en mail til min gmail-konto hvor jeg blir bedt om å verfisere følgende spørsmål: Most Importantly The Details below is needed : * Full Name * : * Email ID * : * Password * : * Year Registered * : * Country * : Litt merkelig, synes jeg. Noen som vet hva dette er?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Den hadde ikke jeg svart på. Man oppgir ikke passord til NOEN.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Dette står nederst på mailen: ************************ Warning !! ************************ Account Owners who refuses to Participate in the Verification process after receiving this message will loose his/her Account within 48hours Automatically. We apologize for any inconvenience and look forward to hearing from you. -The Gmail Team
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Lol. Tusen takk for konstruktivt svar. Det var et ærlig spørsmål fra min side. Regner med at dette er tull og tøys, men kanskje noen allerede hadde fått en mail som bekreftet dette? Eller noe annet.
Zzyzx Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Du skal aldri oppgi passord og slikt over mail på den måten. Gmail vil aldri be deg om å gjøre det, og det vil heller ikke hotmail, eller banken din. Slike mail slettes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå