Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får igjen 31000 på skatten i år, men så er det renter i tilleg. Vet jo at ikke det er så veldig mye, men er liksom litt nysjerrig på hva ca jeg kan forvente totalt.

Det står at renten er på 4,5 så 4,5% rente av 31000 på de mnd det er snakk om, noen som kan finne ut dette?

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften din sier restskatt, men på innlegget ditt virker det som om du har til gode - jeg blir litt usikker på hva du egentlig mener?

Uansett: søk på prosentkalkulator på nett (eller percentage calculator), da finner man nettsider som regner ut slikt! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får igjen 31000 på skatten i år, men så er det renter i tilleg. Vet jo at ikke det er så veldig mye, men er liksom litt nysjerrig på hva ca jeg kan forvente totalt.

Det står at renten er på 4,5 så 4,5% rente av 31000 på de mnd det er snakk om, noen som kan finne ut dette?

Hvor står det at renten er på 4,5%?

Ifølge denne nettsiden er renten på 1,44%.

Raskt kurs i prosentregning: 31.000 x 1,44 : 100 = 446,4 kroner.

Ikke rare greiene altså, men bedre renter enn de fleste får i banken.

Skrevet

og husk om skatteoppkrever ikke klarer å utbetale summen innen 3 uker etter du har mottatt ditt sktteoppgjør(de har 3 lovbestemte uker å utbetale på) så blir det høyere renter som tilfaller deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Renten er på 1.44%, den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...