AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Skal en liten tur til London snart, og har lyst til å få mest mulig ut av det. Er det noen som har vært der og har noe å anbefale? Ting jeg interesserer meg mest for: Vintage-shopping (klær og dingser og alt mulig rart) Alternativ klesstil Tegne-/kunstmateriell Te og godis Tegneserie-/sci-fi-butikker (à la Outland o.l.) Koselige restauranter/puber med rimelig og god mat Parfymerier Tenker å ta en tur på British Museum, men det er visst så enormt der at det kommer til å ta en evighet å komme igjennom det. Dere som har vært der: Hva synes dere var morsomst å se? Blir superglad for svar
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Les dennetråden, så får du nok svar på det meste.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Les dennetråden, så får du nok svar på det meste. Ah, burde vel kanskje lett litt i tidligere tråder først :gjeiper: Takk takk ^^
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #5 Skrevet 16. april 2011 Hadde du det fint i London da? Har ikke dratt ennå, skal dit til uken
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 To ting jeg tenkte på som kanskje passer for deg: Camden market (SVÆRT, god stemning, tettpakket med små boder og butikker med alternative klær og mye vintage, veldig gøy) Tate modern art gallery. Gratis, så det er bare å slenge innom. Når jeg er der, er gavebutikken i kjelleren nesten et like stort høydepunkt som museet selv. Du vil nok like den hvis du er opptatt av tegne-og kunstmateriell (det er i allefall mye morsomt i denne sjangeren for barn der, har ikke lett etter voksen-ting).
Gjest Heloise Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 Camden!! Alternative's mekka. Elsker Camden, mange søte butikker og maaaange kule boder. Tower of London er kjempespennende (kanskje litt kjedelig turist-greie men jeg likte det godt.) Mulighetene for å finne pub'er og spisesteder er så utallige at det kan man like gjerne ta på sparket
Kirby Skrevet 18. april 2011 #8 Skrevet 18. april 2011 British Museum er digert, men det er mye forskjellig som er spennende å se på, også er det jo gratis, så man kan jo bare stikke innom. Det jeg virkelig vil anbefale er Tower of London, det koster litt, men da blir dere vist rundt av en Beefeater og forklart litt om hva som er hva, hva som skjedde der osv., spennende om man liker sånt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå