Gjest anen Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Jeg er sammen med en fin dame nå, og har vært sammen i overkant av 2 år. Forholdet er bra, og jeg elsker henne men det er en ting som holder meg tilbake: sexen Før hadde vi sex veldig ofte, gjerne flere ganger om dagen, og sånn er det jo for de aller fleste, og jeg visste jo at dette ikke kom til å vare, men nå er hun 0 interessert i sex, og det blir mer klaging enn knulling. Hvis vi først gjør det, blir det fort klaging. Skal prøve å forklare så godt som mulig. Hun går på pilla, men vil at jeg skal bruke kondom pga alt sølet og at det er mer stress. Hun orker ikke. Hun har vondt der nede. Foreldre eller søsken "Kan" komme hjem, selvom vi begge vet de ikke gjør det. Før kom hun gjerne 4-5 ganger, nå har hun ikke kommet på lenge. Hun skal ha det på sin måte, vi begynner alltid på samme måte, og avslutter somregel på samme måte. Har prøvd å forandre på hele "rutina", med andre stillinger, dusje sammen osv, men blir avslått. Som sagt, vi har det veldig bra sammen, men akkurat dette er veldig frustrerende for meg. Hun sier bare at sex rett og slett ikke er noe viktig for hun, og hun tenker og bryr seg ikke mye om det. What to do? gutt 18
9naah Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 (endret) Kan jo være at det er p-pilla som gjør at hun har dårlig sex-lyst.. Det er en bivirkning. Kanksje en idè å få henne til å bytte merke. Om hun ikke har gått på den så lenge. Vet ikke om bivirkninger kommer sånn plutslig etter 2 år (tror ikke det), men nå vet jo ikke jeg om hvor lenge hun har gått på pilla heller da.. Endret 12. april 2011 av 9naah 1
Hankjønn Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Dersom hun nekter dere begge noe så sentralt som samleie, så ta din hatt og gå. Selvsagt er et forhold mer enn sex, men litt av vitsen faller jo bort når en ikke kan være forenet i kjødet... Likte den korte og greie formuleringen Katten.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Smerter under samleie, tegn på depresjon, og nær 0 sexlyst? Ganske klassiske bivirkninger av hormonprevensjon... Snakk med henne, og se om hun er villig til å kutte ut p-pillene. Har hun smerter vil muligens en pause fra samleie være en ide.
Gjest anen Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Kan jo være at det er p-pilla som gjør at hun har dårlig sex-lyst.. Det er en bivirkning. Kanksje en idè å få henne til å bytte merke. Om hun ikke har gått på den så lenge. Vet ikke om bivirkninger kommer sånn plutslig etter 2 år (tror ikke det), men nå vet jo ikke jeg om hvor lenge hun har gått på pilla heller da.. Hun var sånn før hun begynte på pilla også, kanskje de gjør det verre, men alt var ikke som det skulle før hun begynte på de heller. Det vanskelige med denne situasjonen er jo at hun er perfekt for meg på alle måter, det er bare denne ene tingen som holder meg igjen. Å kan ærlig innrømme at det er vanskelig når det kommer fine damer å prøver seg, og jeg begynner også å tenke på andre jenter hele tiden...
Gjest Undreren Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 Det enkleste svaret på dette er rett og slett å fortelle henne at du ikke klarer eller makter tanken på at dere skal ha det sånn i fremtiden, at et forhold også handler om sex og intimitet og ikke bare enveiskjøring fra den ene partens side. I ditt tilfelle (siden dere er såpass unge) så hadde jeg takket for meg og løpt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå