summerrain Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Hei Min søster skal konfirmeres i mai og jeg skal da kjøpe tur til henne og spandere spa behandling! Tenkte å ta turen i november slik at vi får shoppet julegavene i samme slengen Men jeg vet ikke helt hvor jeg vil reise. Tenker mest på Praha, men er litt usikker! Jeg vil så gjerne ha full dag spa, men er det billig/mulig her? Takk for all hjelp og info dere kan komme med
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Dra til Praha og sov på Corinthia Towers. Billig 5 stjerners hotell med spa!
Mermaid Blues Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Vilnius! Betydelig billigere enn Praha, og innmari koselig Anbefaler å søke etter hotell på momondo.no og finn.no, jeg fikk en uke på 4-stjerners hotell til ca 1300,- (dobbeltrom med veldig bra frokost) ved å søke grundig og bestille tidlig Shoppingen er også fin i Vilnius, de har to DIGRE shoppingsenter rett utenfor sentrum, samt masse butikker i byen. Norwegian flyr dit billig fra Gardermoen. Og bare så det er sagt: for en herlig ting å gi sin søster Tipper det blir en temmelig ekstatisk konfirmant når dette er i boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå