Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #1 Skrevet 3. november 2003 Jeg er ei jente som er sammen med en som har prøvd det meste innen sex. Jeg var ganske uerfaren når jeg møtte ham. Jeg vil ikke. Han tvinger meg ikke, men jeg vet han ønsker å få meg med. Hva må vi gjøre? Passer vi rett og slett ikke sammen, eller kan vi gjøre noe for å få det bra i det lange løp, sexuelt sett? Jeg prøver meg inn på erotikknett, og koser meg som regel med novellene og sånt, men når jeg leser om mennesker som i stor grad styres av sexdriften sin blir jeg vettskremt og får angst! Kan det ha noe med et par voldtekstforsøk og et "mildere" overgrep da jeg var yngre? Jeg trives godt med èn partner, og sånn vil jeg ha det. Merker jo at det blir rutine i tingene, men hva nytt er det å prøve? Analsex er vondt, munnsex er ekkelt med mindre vi kommer rett fra dusjen. Når jeg ikke føler meg 100% sikker på forholdet pga hans sexdrift og fantasier er sexen elendig, for jeg blir stiv, anspent og ønsker bare å flykte under dyna og grine. Er jeg prippen? Har jeg et problem? Jeg tror jeg har det... Vi kan ikke fortsette sånn lenge. Han liker ikke " å ta en prat om ting", det gjør ham nervøs...
Devi Skrevet 3. november 2003 #2 Skrevet 3. november 2003 Om du har et problem fordi du ikke ønsker mer enn èn partner ? Overhodet ikke. Om ikke DU har lyst til å prøve noen av disse tingene, bør du heller ikke gå med på å prøve bare for å tekkes hans lyster. Det er klart at om dere har svært forskjellige ønsker & preferanser innen den sexuelle verdenen, så er det ikke så lett å ha et forhold når man ikke er på bølgelengde. Dere må helt klart sette dere ned og prate om dette, at han blir nervøs er ingen bra unnskyldning for å vri seg unna. Det er forholdet deres det er snakk om her. Han må akseptere at du ikke ønsker å dra inn flere sexpartnere i deres forhold, og heller ikke mase om det. (vet ikke om han har spurt om du er interessert heller, jeg bare nevner det.) Om dere kommer frem til en enighet på dette punktet, må dere videre jobbe med forholdet deres på disse andre punktene du nevner. Velger han deg, for å ha et sexliv med bare deg, må du prøve å legge hans tidligere sexliv før din tid bak deg og konsentrere deg om det dere har sammen nå. Men om han ikke vil snakke om det engang, så blir det jo vanskelig å komme noen vei. Man kommer hvertfall ingen vei uten kommunikasjon. Lykke til
aline Skrevet 4. november 2003 #3 Skrevet 4. november 2003 Du er ikke prippen!! Men du og DERE har ett lite problem, ja! Dersom dere virkelig ønsker dette forholdet begge to, så MÅ dere prate sammen, uansett hvor nervøs han blir av det. Du må få forklare om voldtektsforsøkene, og om overgrepet (uansett hvor lite du mener det var, så VAR det vel ett overgrep!?). Så burde det første dere begge fokuserer på være å få deg til å bli sikker på at du er bra nok, også i senga!! Før du er trygg på det, så bør han ikke pushe i noen retning, og det bør ikke du gjøre heller. Ikke tenk på hans seksuelle fortid, tenk på DERE, hva dere har, tør å bli trygg på ham som partner. Når dere kommer så langt som til at du er trygg på deg selv og ham i senga, først DA kan dere begynne å tenke på om det går an å leke litt i senga også. Trenger jo ikke nødvendigvis innebære analt eller oralt eller andre utenforstående. Det finnes leketøy for både deg og ham, som kan være artig og spennende og morsomt å teste ut. Det finnes lekkert undertøy som kan være gøy å prøve om man liker seg i. Det finnes bøker man kan lese sammen og stillinger man kan variere med. Men først er det viktig at dere begge får deg til å forstå at du er bra nok for ham, både i og utenfor senga. Og da MÅ dere først kommunisere, slik at han forstår hva som er "ditt" problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå