karolinn Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Humorkongen Bård Tufte Johansen blir vikar for programleder Jon Almaas i «Nytt på nytt». http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10084016 Håper dette ikke blir noe langvarig... Hva tror dere om dette jenter? Det er jo Almaas som er hunken 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Tror det er bare nå på fredag... HELDIGVIS! Lite sans for han Bård der ass... 1
Antlers Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Tror det blir veldig bra, jeg. Liker humoren til både Bård og Jon, så når det først skal skaffes vikar, tror jeg Bård vil gjøre en god jobb 5
Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Det kommer helt sikkert til å gå bra det. Alle rundt bordet der har jo en innarbeidet humoristisk stil, så alt er i de beste hender alikevel. 1
Brukernavn Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Jeg synes Bård sier det veldig godt selv: [i]«Nytt på nytt» har hatt bra gjester, og dårlige gjester. Men de har aldri hatt en dårlig programleder. Jon er best[/i], Jeg synes Jon Almås er i hvert fall 60 % av årsaken til at programmet er så bra. Knut Nærum er 35 % og de andre er de siste 5 %. 1
frøken gurine:) Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 syns programmet løfta seg mye mer nå Linn Skåber ble med.. så syns kanskje jon Almås gjør det 50% bra, Linn Skåber 35% og resten 15%.. Liker Bård så trur han kan gjøre det bra der jeg.. 1
Inx Skrevet 13. april 2011 #7 Skrevet 13. april 2011 Det jeg liker best med programmet er den "tørre" humoren til Knut Nærum.. Skåber og Almaas kunne man for min del erstattet
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #8 Skrevet 13. april 2011 Knut ler jo ikke av seg selv engang.. det er litt spesielt ! Syns Almaas har blitt litt mye tiss,bærsj og koffert-humor i det siste. Men akkurat på den er vel ikke han Bård noe bedre.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #9 Skrevet 13. april 2011 Det er jo klart at Jon Almaas "er" nyttpånytt. Men likevel synes jeg det meste han sier virker så planlagt og opplest at hvem som helst kunne hatt den rollen. Kanskje ikke hvem som helst, men det MÅ ikke være han. Knut Nærum derimot er jo bare Knut Nærum og kunne aldri blitt bytta ut. Jeg roper uansett HURRA for at vi får se Bård på TV igjen jeg! Om han passer inn i dette formatet gjenstår å se.
karolinn Skrevet 13. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 13. april 2011 Jeg syns fortsatt Almaas er best, men skal bli spennende å se noen andre i rollen. Dette er heldigvis ikke på fast basis. Syns ikke Knut og Skåber gjør så mye ut av seg... men hvilke gjester som er med har mye å si.
Sofie_22 Skrevet 15. april 2011 #14 Skrevet 15. april 2011 (endret) Synes det var morsomt i dag, går bra så lenge Linn og Knut er der Endret 15. april 2011 av Sofie_22 1
Munchlax Skrevet 15. april 2011 #15 Skrevet 15. april 2011 Det falt ikke i smak hos meg. Makan for en treg type! 1
Guriane Skrevet 15. april 2011 #16 Skrevet 15. april 2011 Jeg fikk ikke med meg de ti første minuttene, men av det jeg fikk sett synes jeg Bård gjorde det bra som programleder 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #17 Skrevet 15. april 2011 Jeg synes vel ikke at det var det helt store. Men kunne vel vært verre. Nå skal det jo mye til for å å fylle Almås sine sko, både fordi han er meget dyktig og sjarmerende og også fordi vi har blitt så vant til ham gjennom mange år. Mener andre kunne gjort en bedre jobb, men jeg er ikke stor fan av Bård Tufte så er vel litt farget av det. Uansett, det blir som å "hoppe etter Wirkola". En noe vanskelig oppgave.
MarianneE Skrevet 16. april 2011 #18 Skrevet 16. april 2011 De skulle valgt Espen Eckbo istedet. Jeg synes vel ikke at det var det helt store. Men kunne vel vært verre. Nå skal det jo mye til for å å fylle Almås sine sko, både fordi han er meget dyktig og sjarmerende og også fordi vi har blitt så vant til ham gjennom mange år. Mener andre kunne gjort en bedre jobb, men jeg er ikke stor fan av Bård Tufte så er vel litt farget av det. Uansett, det blir som å "hoppe etter Wirkola". En noe vanskelig oppgave.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #19 Skrevet 16. april 2011 Det er jo klart at Jon Almaas "er" nyttpånytt. Men likevel synes jeg det meste han sier virker så planlagt og opplest at hvem som helst kunne hatt den rollen. Kanskje ikke hvem som helst, men det MÅ ikke være han. Knut Nærum derimot er jo bare Knut Nærum og kunne aldri blitt bytta ut. Jeg roper uansett HURRA for at vi får se Bård på TV igjen jeg! Om han passer inn i dette formatet gjenstår å se. Alt er jo skrivd i ett manus før programmet da.. 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. april 2011 #20 Skrevet 16. april 2011 Jeg glemte hele nytt på nytt jeg. Går det i reprise senere mon tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå