AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Jeg har møtt en herlig mann jeg er forelsket i og har vert det en god del måneder nå. Jeg har akkurat bosatt meg i hans område grunnet en avtale på en jobb jeg skal jobbe i 4måneder på før jeg igjen flytter. Jeg føler at jeg ikke vil reise etter de 4månedene fordi jeg nå har sjansen til å tilbringe tid med han, men jeg er veldig nervøs og tørr ikke å ta noe initiativ... Vi har hatt mye kontakt over nettet, men nå som jeg har kommet meg til hans område har han begynt å invitere meg med på ting uten å invitere med andre. Det er snakk om turer, besøk hos han og tilbud om å hjelpe meg med div ting. Jeg merker også at han liker å tulle med meg, men er det vanlig at voksne menn erter voksne damer? Jeg vet ikke om jeg skal ta det som at han er interessert da jeg ikke helt ser det på han at han er "forelsket". Men som sagt, jeg er ganske nervøs når jeg er med han at jeg tørr nesten ikke å se på mannen. Likevel så lurer jeg på om det kan være tilfeldig at han ber meg med på tur fordi han ikke kjenner noen andre som vil, eller har han et godt øye til meg når jeg foreløbig er den eneste jenta han tilbringer tid med? Hva kan jeg eventuelt gjøre for å vise min interesse og ta initiativ til ting? Hvor lenge dater man eller henger med hverandre før man blir sammen egentlig? Håper dette går bra 2
Gjest LonelyAngel Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 (endret) Hørtes ut som dette går fint Bare ta det roligt å prøv å tilbring litt tid sammen med han. Helt vanlig at menn "erter" voksne damer (flørter) Endret 13. april 2011 av LonelyAngel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå