Ethereal Skrevet 21. mai 2011 #61 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg kan ikke helt se sammenhengen mellom UFO-er og Mayaindianerenes kalender... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 21. mai 2011 #62 Del Skrevet 21. mai 2011 Mayaene kommer fra det ytre rom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 22. mai 2011 #63 Del Skrevet 22. mai 2011 Greit at mange av de klippene kan ha en naturlig forklaring, men hva tror dere den naturlige forklaringen på det klippet fra Jerusalem er? Det kan da umulig være en rakett?! Fra 3:27 i videoen. Må innrømme at jeg sitter her nå vettskremt, etter å ha sett denne videoen! Gjett om jeg ikke kommer til å få sove i natt Kall meg gjerne naiv, men jeg kan ikke noe for at jeg blir så lett påvirket. Har bestandig trodd på liv på andre planeter, og tanken på at de skulle komme hit skremmer meg noe helt vanvittig! Jerusalemvideoen er svindel. Det ble ikke filmet live. "UFOen" er projisert inn i et stillbilde, noe som blir ganske tydelig når man ser på filmen og fokuserer på omgivelsene. Det er ingenting som beveger seg i den tida innslaget varer. Lysene blinker ikke. Det er ingen lys som beveger seg. Det er ikke mulig å filme en storby som Jerusalem uten at noen av lysene i bildet beveger seg eller blinker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 4. juni 2011 #64 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Personlig tror jeg på ufoer, og at de er her på jorden iblant. Men tror seriøst ikke på at denne videoen er ufoer....fordi amerikanerne har laget den, av alle landene som ble vist, var det selvfølgelig i USA den "underlige" samtalen kom fram. Hele klippet så ut til å ha blitt tatt ut av en action film, det var for useriøst for min del... Endret 4. juni 2011 av Mystique X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micolina Skrevet 4. juni 2011 #65 Del Skrevet 4. juni 2011 Det er jo blitt bevist gang på gang at mystiske ting har blitt forklart på en logisk måte, f.eks med kornsirklene. Dessuten som det tidligere er nevnt, hvorfor skal ufoer bare fly rundt om kring på jorden flere hundre meter over bakken? Og militæret og staten (Usa) må jo være sinnsykt flinke hvis de har klart å holde slike store ting hemmelig i godt over 60år! Selv syntes jeg dette er kjempe spennende og kunne nesten ønske at det var virkelig og at det skjedde noe i 2012. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 5. juni 2011 #66 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg tror helt ærlig om det finnes skapninger der ute som er i stand til og reise fra planet til planet. Så vil de være så mye mer avanserte en oss at de rett og slett ikke synes vi er viktige nok til og besøke og om de flyr forbi her vel kanskje de gjør det men for en avansert rase er ikke mennesker mer en maur uten betyding Jeg tror helt ærlig at dersom vi noen gang kommer dithen at vi kan utforske større områder av universet, in persona, så kommer vi til å synes det er kjempespennende om vi finner planeter med intelligent liv. Ja, om det så bare er på amøbestadiet også. Se bare hvordan vi holder på med Mars? Finne spor av vann. KAN det ha vært liv her? Finnes det liv under isen på Europa, osv? Hvorfor skulle ikke eventuelle "folk" fra andre planeter/galakser gjøre det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #67 Del Skrevet 1. juli 2011 I des 2012 så vil jorden stå på linje med sola samt et svrt hull som ligger i melkeveien. Sist gang dette skjedde så skiftet polene. Ikke sikkert det har så store konsekvenser og det er ikke sikkert at det skjer denne gangen heller. Tror ikke på ufo'er. De er et produkt av den kalde krigden hvor usa og russland testet masse farkoster og sendte avgårde en haug med bemanna og ubemanna spionfly/farkoster. Skjønnliteraturen har også tjent fett på ufo historier. Men jeg ser absolutt underholdningsverdien på samme måte som zombiefilmer.. Likevel tror jeg ikke v er alene i universert..men hvis noen hadde mulighet til å besøke oss så hadde de ganske sikkert gjort besøket sitt kjent på godt eller vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 1. juli 2011 #68 Del Skrevet 1. juli 2011 I des 2012 så vil jorden stå på linje med sola samt et svrt hull som ligger i melkeveien. Sist gang dette skjedde så skiftet polene. Ikke sikkert det har så store konsekvenser og det er ikke sikkert at det skjer denne gangen heller. Tror ikke på ufo'er. De er et produkt av den kalde krigden hvor usa og russland testet masse farkoster og sendte avgårde en haug med bemanna og ubemanna spionfly/farkoster. Skjønnliteraturen har også tjent fett på ufo historier. Men jeg ser absolutt underholdningsverdien på samme måte som zombiefilmer.. Likevel tror jeg ikke v er alene i universert..men hvis noen hadde mulighet til å besøke oss så hadde de ganske sikkert gjort besøket sitt kjent på godt eller vondt. Hva slags innvirkning skulle et svart hull som befinner seg 100.000 lysår unna, ha på jordens magnetiske poler? Bare å nevne det er en absurditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 2. juli 2011 #69 Del Skrevet 2. juli 2011 Hva vet vi om det? Og nei, jeg tror de er her hele tiden. Man hva vet vel jeg? Det tror jeg også. Dette blir jo bevist i Men in Black. Nei, vi kan ikke fornekte fakta lenger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 3. juli 2011 #70 Del Skrevet 3. juli 2011 Det tror jeg også. Dette blir jo bevist i Men in Black. Nei, vi kan ikke fornekte fakta lenger. Ja, det er nok de to beste dokumentarene om dette temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå