Bodøjenta87 Skrevet 5. mai 2011 #41 Skrevet 5. mai 2011 Trykk her for å se The Day Of Disclosure gratis. En film lagd av Terje Toftenes & co. Jeg har lenge tenkt på å lage en tråd om dette, og gjør det sikkert snart..men anyways, se den. Det som fascinerer meg er at beskrivelsen av fenomenet, enda vedkommende som har sett det er jagerpiloter i Norge eller bonde midt i tjukkeste Amazonas, er nøyaktig det sammen..altså, uansett hvor i verden de kommer fra, så har alle sett det samme uforklarlige. Let me know hva dere synes om filmen! SPENNENDE TEMA!
nattsvermer Skrevet 5. mai 2011 #42 Skrevet 5. mai 2011 Data'n min er driit, så jeg får ikke sett hele innlegget tror jeg.. Men er det snakk om den norske filmen "The Day Of Disclosure"? ANBEFALES! Jeg er overbevist om at vi ikke er alene her på jorda lengre, og at de har vært her LENGE. Har selv sett UFO flere ganger. Og nei, ikke tallerkner som "fjooomer" forbi, men flyvende objekter som "oppfører seg" på en måte som ikke kan skapes av mennesket med den teknologien vi kjenner i dag. Lydløst i tillegg. Helt sykt vilt! Husk at det er mye teknologi vi vanlige folk ikke kjenner til. Senest i dag skriver Dagbladet om et lydløst helikopter db.no Vi har jo også fly som ikke vises på radar og som kan ta av rett opp. Ganske UFO-aktig 1
Bodøjenta87 Skrevet 5. mai 2011 #43 Skrevet 5. mai 2011 Husk at det er mye teknologi vi vanlige folk ikke kjenner til. Senest i dag skriver Dagbladet om et lydløst helikopter db.no Vi har jo også fly som ikke vises på radar og som kan ta av rett opp. Ganske UFO-aktig Det er greit det, men jeg skal looove deg at det ikke er mulig å finne et flyvende objekt som er menneskelagd som kan akslerere SÅ FORT for så å stoppe og stå stille i lufta og gjenta dette flere ganger. Umulig å forklare, men se The Day Of Disclosure, har ikke sjans til å forklare det jeg har sett uten å vise det face2face eller vise denne filmen!
Bodøjenta87 Skrevet 5. mai 2011 #44 Skrevet 5. mai 2011 Har forresten lagd denne tråden om filmen og temaet for dere som vil diskutere!
nattsvermer Skrevet 5. mai 2011 #45 Skrevet 5. mai 2011 Det er greit det, men jeg skal looove deg at det ikke er mulig å finne et flyvende objekt som er menneskelagd som kan akslerere SÅ FORT for så å stoppe og stå stille i lufta og gjenta dette flere ganger. Umulig å forklare, men se The Day Of Disclosure, har ikke sjans til å forklare det jeg har sett uten å vise det face2face eller vise denne filmen! Jeg skal se den! Det er veldig mye jeg ikke tror på, men det er også mye fascinerende der ute. Vet du om denne filmen har noe med The Disclosure Prosjekt?
Bodøjenta87 Skrevet 5. mai 2011 #46 Skrevet 5. mai 2011 Jeg skal se den! Det er veldig mye jeg ikke tror på, men det er også mye fascinerende der ute. Vet du om denne filmen har noe med The Disclosure Prosjekt? Gleder meg til å høre hva du synes! Er ikke The Disclosure Project det prosjektet der flere anerkjente mennesker, blant annet astronauter, jagerpiloter, tidligere majorer i militæret i forskjellige land (osv) står frem og trosser "stillhetsløftet" og forteller om hva de har opplevd på en pressekonferanse? Jeg vet ikke helt om filmen er en del av det prosjektet, men det er nok ikke umulig! Filmen I Know What I Saw er en del av det tror jeg, hvis jeg ikke husker feil! Den er også helt fantastisk og verdt en titt! En SKIKKELIG tankevekker!!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #49 Skrevet 7. mai 2011 Hva med denne? har veldig lyst å høre hva han hørte fra det objektet vet jeg!
Gjest Mynona83 Skrevet 7. mai 2011 #50 Skrevet 7. mai 2011 Du har helt rett TS. 2012 nærmer seg med stormskritt. Bare knappe 8 mnd igjen! Skjønner ikke hvorfor folk tror på at når Maya kalenderen stopper, så går verden under. I følge bibelen går verden under 21. mai i år. Husker ikke helt utregningen, men fikk en flyer i Oslo for en stund siden. 1
nattsvermer Skrevet 7. mai 2011 #51 Skrevet 7. mai 2011 har veldig lyst å høre hva han hørte fra det objektet vet jeg! Enig! Hvorfor er ikke det med på filmen? Mjauende kvinnestemme?? 1
nattsvermer Skrevet 7. mai 2011 #52 Skrevet 7. mai 2011 Du har helt rett TS. 2012 nærmer seg med stormskritt. Bare knappe 8 mnd igjen! Skjønner ikke hvorfor folk tror på at når Maya kalenderen stopper, så går verden under. I følge bibelen går verden under 21. mai i år. Husker ikke helt utregningen, men fikk en flyer i Oslo for en stund siden. Dette med at verden skal gå under er litt søkt... Den skulle vel egentlig ha gått under mange ganger allerde. Men i dette tilfellet virker det som om mange er enige om at noe skal skje, men de vet ikke helt hva. Noen sier at folk skal bli opplyst og at det skal bli fred i verden osv. Dét hadde ikke akkurat gjort noe, men personlig tror jeg like mye på dette som jeg trodde på at alle pc'er skulle gå berserk i overgangen til år 2000.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #53 Skrevet 7. mai 2011 Ts her, og jada... ha ha 2012 nærmer seg, dere skjønte hva jeg mente. Og det er det nattsvermer sier, at NOE vil skje, kanskje litt før, kanskje litt etter, men noe vil skje.
Tabris Skrevet 7. mai 2011 #54 Skrevet 7. mai 2011 Og det er det nattsvermer sier, at NOE vil skje, kanskje litt før, kanskje litt etter, men noe vil skje. Problemet er vel at de som mener at "noe" vil skje baserer dette nettopp på Mayakalenderen. Og det er jo vist flere ganger at dette er basert på en misforståelse om hva Mayakaleneren er (eller var) og hvordan den fungerte. Man kan selvsagt velge å tro at noe vil skje i 2012, men det blir en spirituell tro, ikke noe man kan si vet vil skje. Og det er synd hvis man baserer dette på en misforståelse man ikke kjenner til.
Gjest Mynona83 Skrevet 7. mai 2011 #55 Skrevet 7. mai 2011 Ts her, og jada... ha ha 2012 nærmer seg, dere skjønte hva jeg mente. Og det er det nattsvermer sier, at NOE vil skje, kanskje litt før, kanskje litt etter, men noe vil skje. Ja, NOE vil nok skje i 2012, akkurat som noe vil skje i 2013, og NOE har jo skjedd i 2011. Hadde Bin Laden blitt drept rundt juletider i 2012 ville nok alle konspirasjonsjegerne påstatt at det var nettopp dette mayaene forutså. Å tro på mayakalenderen er jo i grunn det samme som å tro på jesus, allah, gud, buddha eller noen andre religioner. Det er basert kun på tro - ikke fakta. Men det er helt lov det - bare ikke presenter det som fakta. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #56 Skrevet 7. mai 2011 Ja, NOE vil nok skje i 2012, akkurat som noe vil skje i 2013, og NOE har jo skjedd i 2011. Hadde Bin Laden blitt drept rundt juletider i 2012 ville nok alle konspirasjonsjegerne påstatt at det var nettopp dette mayaene forutså. Å tro på mayakalenderen er jo i grunn det samme som å tro på jesus, allah, gud, buddha eller noen andre religioner. Det er basert kun på tro - ikke fakta. Men det er helt lov det - bare ikke presenter det som fakta. Noen må jo bare kverrulere med alt de har, som sagt - jeg sier ikke at det skjer nøyatig i 2012, men jeg TROR det ligger mer bak det. Og både maya og romerene hadde noe de skulle ha sagt om 2012.
Gjest Mynona83 Skrevet 7. mai 2011 #57 Skrevet 7. mai 2011 (endret) Noen må jo bare kverrulere med alt de har, som sagt - jeg sier ikke at det skjer nøyatig i 2012, men jeg TROR det ligger mer bak det. Og både maya og romerene hadde noe de skulle ha sagt om 2012. OK, så du tror verden endres en gang i fremtiden?? Det har den gjort mange ganger tidligere - så det kommer nok til å skje igjen. Tipper at en 80 år gammel mann vil kunne fortelle deg at verden ser helt anderledes ut nå i dag enn det den gjorde da han var 40, og da han var 20. Verden er i en kontinuerlig endring, og det har ingenting med hverken Mayaindianerne eller romerne å gjøre. Nostradamus er også en kar som forutså masse - tror du på han og? Det er også en hel haug av spådamer som jobber i sirkus, jeg tror ikke på de heller... Verden vil bedras. Endret 7. mai 2011 av Mynona83
Tabris Skrevet 7. mai 2011 #58 Skrevet 7. mai 2011 Og både maya og romerene hadde noe de skulle ha sagt om 2012. Hva mayafolket hadde å si om 2012 er som sagt forklart som en misforståelse. Hva er det romerne har sagt om 2012, og hvorfor er det relevant for oss i dag?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #59 Skrevet 7. mai 2011 Kan noen si meg hva musikken som blir spillt i den videoen heter? Jeg digger den melodien!! Lux Aeterna av Clint Mansell (kjent fra filmen Requiem for a dream) Nydelig melodi.
Muffin Skrevet 9. mai 2011 #60 Skrevet 9. mai 2011 Greit at mange av de klippene kan ha en naturlig forklaring, men hva tror dere den naturlige forklaringen på det klippet fra Jerusalem er? Det kan da umulig være en rakett?! Fra 3:27 i videoen. Må innrømme at jeg sitter her nå vettskremt, etter å ha sett denne videoen! Gjett om jeg ikke kommer til å få sove i natt Kall meg gjerne naiv, men jeg kan ikke noe for at jeg blir så lett påvirket. Har bestandig trodd på liv på andre planeter, og tanken på at de skulle komme hit skremmer meg noe helt vanvittig! Det skal ikke mer til enn litt aktiv googling før man finner den naturlige forklaringen på "UFOen" i Jerusalem... http://www.disclose.tv/forum/jerusalem-ufo-debunked-t42496.html 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå